بهترین وکیل حقوقی در اصفهان > مقالات حقوقی  > سوت زنی چگونه فساد را گزارش دهیم؟

سوت زنی چگونه فساد را گزارش دهیم؟

سامانه سوت زنی

مدت زمان تخمینی مطالعه: 9 دقیقه

سوت زنی: در چند سال گذشته فساد در میان افراد جامعه بسیار رواج پیدا داشته است و در میان مدیران دولتی، سازمانی و… نیز وجود داشته است.

قوه قضاییه به‌منظور پیشگیری از این فسادها در نهادهای دولتی، عمومی همچنین خصوصی سامانه‌ای به نام “سامانه سوت زنی ” یا سامانه گزارش فساد به قوه قضائیه راه‌اندازی نموده است.

در این سامانه می‌توان فساد در میان سازمان‌های دولتی، عمومی و خصوصی به روش غیر حضوری و آنلاین اعلام نمود. اکنون همه شهروندان می‌توانند گزارش‌های فساد را توسط این سامانه به قوه قضاییه ارسال کنند.

موسسه حقوقی در اصفهان در ادامه اطلاعات مفیدی را درباره سامانه سوت زن در اختیار شما میذارد. پس چنانچه تمایل دارید در این خصوص اطلاعاتی را به دست آورید، این مقاله را تا پایان مطالعه کرده و اگر تجربه کار کردن با این سامانه را دارید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوت زن چیست؟

پیش از بررسی سامانه سوت زن، خوب است تا مختصری درباره آن صحبت کنیم. سوت زن به شخصی گفته می‌شود که در یک شرکت یا نهاد و یا در بیرون از آن مشغول به کار است‌.

اما اطلاعات کاملی از فعالیت‌های داخل سازمان دارد همچنین تخلفات صورت گرفته داخل سازمان را به دستگاه‌های نظارتی گزارش خواهد کرد.

سامانه سوت زنی

سامانه سوت زنی قوه قضاییه sootzan.com

قوه قضاییه در ایران همیشه سعی داشته است که با فساد ایجاد شده در کل کشور مبارزه نماید؛ ولی پاره‌ای از فسادها فقط مربوط به مردم کشور نیست، بلکه از جانب مدیران گوناگون در نهادهای دولتی و یا خصوصی صورت می‌گیرند.

به گونه‌ای که اکثر مشکلات این جامعه ناشی از فسادهایی است که میان ماموران دولت در سازمان‌های دولتی، عمومی و خصوصی وجود دارد.

با نظر به اهمیت این مسئله و معضلات و گرفتاریهایی که برای جامعه به دنبال خواهد داشت، رییس قوه قضاییه سامانه‌ای، به نام سامانه سوت زن راه اندازی نموده است. اصطلاح سامانه سوت زن، از یک نام قدیمی نشئت گرفته است.

در قدیم به اشخاصی که یک فساد را برای کل مردم و جامعه افشا می‌نمودند، سوت زن گفته می‌شد. به همین سبب نام سامانه‌ای که به‌منظور ارسال گزارش‌های فساد مورد استفاده قرار می‌گیرد، سوت زن عنوان گردیده است.

سامانه سوت زن تحت نظر قوه قضاییه کشور فعالیت می‌نماید و کسانی که در این سامانه گزارش‌های فساد خود را ارسال می‌نمایند، این اطمینان را داشته باشند که گزارشات آن‌ها به‌طور مستقیم به دست قوه قضاییه خواهد رسید.

  • وب سایت قوه قضاییه

نیت اصلی راه اندازی سایت سوت زن قوه قضاییه، بهره‌گیری از قوای مردمی جهت مبارزه با فساد بوده است. در حقیقت، قوه قضاییه معتقد است که افراد جامعه، خود می‌توانند در مبارزه با فساد، خصوصا در ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی نقش به‌سزایی داشته باشند.

خواندن این مقاله  بطلان معامله چه شرایطی دارد؟

به همین علت سامانه‌ای به نام سامانه سوت زن و با نشانی اینترنتی sootzan.com راه اندازی گردیده است تا مردم بتوانند گزارشات فساد را به‌واسطه این سامانه و به‌طور کاملا سری به قوه قضاییه ارسال نمایند.

لازم به ذکر است که در سامانه سوت زن، می‌توان گزارشات فساد توسط مردم را به صورت آنلاین و غیرحضوری ارسال نمود. در این سامانه می‌توان به‌طور کاملا سری و محرمانه گزارش خود را به‌منظور رسیدگی قوه قضاییه ارسال نمود.

امتیاز این سامانه این است که جهت عموم افراد جامعه در تمام کشور قابل استفاده می‌باشد و هیچ‌گونه محدودیتی برای استفاده از این سامانه و ارسال گزارشات وجود نخواهد داشت.

نحوه ارسال گزارش فساد در سامانه چگونه است؟

به گفته حامد امیری وکیل خوب در اصفهان، سامانه سوت زن قوه قضاییه کشور، سامانه ای است که به‌منظور مبارزه با فساد راه اندازی گردیده است.

در حقیقت، این سامانه برای تمامی افراد جامعه قابل دسترس خواهد بود تا بتوانند گزارشات فساد خود را در هر ارگان و نهاد دولتی چه عمومی و چه خصوصی برای قوه قضاییه ارسال نمایند.

بعد از ارسال این گزارشات، قوه قضاییه مکلف می‌باشد که مراحل پیگیری به اعلام فساد را انجام دهد و چنانچه صحت موضوع تحقق یابد، بایستی موضوع فساد را پیگیری کند.

از این‌رو، از جمله خدمات مهم سامانه سوت زن قوه قضاییه، ارسال گزارش فساد به روش اینترنتی است. به‌طور کلی در این سامانه با دو روش می‌توان مراحل ارسال گزارش فساد را انجام داد.

ارسال گزارش فساد در سامانه سوت زنی قوه قضاییه:

در نخستین روش می‌بایست ابتدا تحت عنوان یک گزارشگر فساد در سایت سوت زن به نشانی sootzan.com ثبت نام نمایید. در این شیوه شما کلیه‌ی مشخصات خود را جهت ثبت گزارش فساد در سایت سوت زن ثبت نموده و اگر گزارشی را برای قوه قضاییه ارسال نمایید، همه مشخصات شما به‌طور کامل بر روی گزارش ثبت شده شما، وجود خواهد داشت.

روش بعدی که به‌منظور ارسال گزارش فساد در سامانه سوت زن وجود دارد، به نحوی می‌باشد که هیچ‌گونه مشخصات هویتی شما جهت ارسال به قوه قضاییه ثبت نخواهد شد.

در این شیوه گزارش فساد افراد به‌طور کاملا محرمانه و ناشناس به سازمان قوه قضاییه کشور ارسال خواهد گردید. از این‌رو، اگر که قصد مبادرت به ارسال گزارش فساد در سامانه سوت زن را دارید، دو روش در پیش رو خواهید داشت.

خواندن این مقاله  انتقال ملک به فرزند در زمان حیات چه شرایطی دارد؟

نخستین و آسان‌ترین روش این می‌باشد که به‌صورت آنلاین و غیرحضوری گزارش فساد خود را به‌طور ناشناس و محرمانه ثبت نمایید. دومین روش این است که گزارش فساد خویش را با مشخصات شناسایی خود به سازمان قوه قضاییه کشور ارسال کنید. در ادامه شما را با روش ارسال گزارشات در سامانه سوت زن آشنا خواهیم کرد.

ارسال گزارش فساد در سامانه سوت زنی فرار مالیاتی:

نخست توسط یکی از مرورگرهای خود، سایت سوت زن به نشانی sootzan.com را جستجو کنید. بعد از جستجوی سایت سوت زن، شما به‌طور مستقیم وارد سایت سوت زن قوه قضاییه خواهید شد.

جهت ارسال گزارش‌های خود، می‌توانید با کلیک بر روی گزینه ارسال، گزارش فساد در سامانه سوت زنی قوه قضاییه را ارسال کنید.

اکنون یک صفحه جدید جهت ارسال گزارشات برای شما باز خواهد شد که می‌توانید توسط آن مراحل ارسال گزارش را انجام دهید. چنانچه قصد دارید به‌طور ناشناس مراحل ارسال گزارش را انجام دهید، بر روی گزینه اول کلیک کنید. اگر قصد دارید به‌عنوان یک گزارشگر فساد ثبت نام نمایید، باید بر روی گزینه دوم کلیک نمایید.

در مرحله پایانی شما به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که یک فرم به‌منظور ارسال گزارش به شما نمایش داده می‌شود. در اینجا باید تمام اطلاعات این فرم نظیر موضوع گزارش، دستگاه اجرایی که فساد در آنجا رخ داده است و نیز توضیحات خود را در فرم وارد کنید.

چنانچه گزارش شما دارای مدرک است، می‌توانید آن را از طریق گزینه فایل پیوست وارد نمایید. در آخر نوع گزارش خود را تعیین نمایید و بر روی گزینه بعدی بزنید تا مراحل بعدی ارسال گزارش شما انجام گیرد.

اکثریت افراد جامعه نیز می‌توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی دیوان محاسبات کشور گزارشات خود را در خصوص تخلفات مالی دستگاه‌های دولتی به اطلاع دیوان محاسبات کشور به‌منظور جلوگیری و رسیدگی به آن‌ها ارسال نمایند.

قوانین سامانه سوت زن چیست؟

بهترین وکیل اصفهان می‌گوید: در سامانه سوت زن قوه قضاییه، قسمتی به‌عنوان‌ قوانین سوت زن وجود دارد. که در این بخش کلیه‌ی توضیحات مرتبط به این سامانه، ارسال گزارش فساد در این سامانه همچنین اهمیت آن به‌طور کامل شرح شد.ه است.

سایت sootzan.com برای عموم مردم قابل استفاده می‌باشد. از این‌رو، حتی کارکنان اجرایی یک نهاد هم می‌توانند گزارشات فساد خود را در خصوص آن سازمان به سایت سوت زن قوه قضاییه ارسال نمایند. این مسئله اهمیت ناشناس بودن شخص گزارشگر را نشان می‌دهد.
از جمله قوانینی که به‌منظور سامانه سوت زن تعریف، این است. که به هیچ‌عنوان هویت شخصی که گزارشی را برای قوه قضاییه ارسال نموده است، فاش نخواهد شد.

خواندن این مقاله  خیار غبن به چه معناست؟

پس شخص گزارش کننده باید از هر لحاظی بدون ترس و دلهره گزارش فساد خود را ارسال نماید. تا سازمان کل بررسی کشور مراحل رسیدگی فساد را انجام دهد.

ارسال گزارش فساد در سامانه سوت زنی وزارت اقتصاد:

از جمله موانعی که موجب عدم ارسال گزارش فساد توسط کارکنان اجرایی نهادهای دولتی، عمومی و خصوصی می‌گردد. احساس خطر به از دست رفتن شغل است؛ ولی در قسمت قوانین سایت sootzan.com است. که اولا به هیچ‌وجه هویت شخص گزارش دهنده در سازمانی که فساد در آنجا اتفاق افتاد.ه است، فاش نمی‌شود.

دوما چنانچه به هر دلیلی شخص گزارش دهنده در سازمان محل کار خود به مشکلی بر بخورد. قوه قضاییه مکلف می‌باشد که از وی حمایت نماید. بنابراین سازمان قوه قضاییه از اشخاصی که اقدام به ارسال گزارش فساد می‌نمایند حمایت می‌کند.

قانون مهمی که درخصوص سامانه سوت زن وجود دارد این است که تمام کاربران جهت ارسال گزارش نیازی نیست که در این سامانه ثبت نام نمایند. از این‌رو همه کاربران بدون اینکه هیچ اسم و آدرسی به‌کار ببرند، می‌توانند گزارش فساد خود را به‌طور غیرحضوری و محرمانه انجام دهند.

سخن پایانی

به‌طور کلی سایت sootzan.com با نیت عرضه خدمات به اشخاصی که قصد ارسال گزارش به سازمان قوه قضاییه همچنین سازمان بررسی امور کل کشور را دارند، راه اندازی گردیده است.

در این سامانه می‌توان گزارشات فساد را به‌طور‌ ناشناس و محرمانه ارسال نمود. در حال حاضر سازمان بررسی امور کل کشور، رسیدگی به فساد را در اولویت و به‌همین دلیل نیز در صورت نیاز از اشخاصی که اقدام به ارسال گزارش فساد می‌نمایند، حمایت معنوی و مادی خواهد کرد.

تمامی افراد هم می‌توانند از طریق ورود به سامانه خدمات دولت به مردم به‌منظور بهره‌گیری از خدمات دستگاه‌های اجرایی که شامل خدمات اقتصادی، حمایت اجتماعی و بهداشت و درمان می‌باشد را به‌صورت اینترنتی و غیرحضوری اقدام کنند.

مطالب پیشنهادی سایت حامد امیری

مدیر سایت

نویسنده وکیل: حامد امیری یکی از بهترین وکیل در اصفهان، با بیش از یک دهه سابقه درخشان در پرونده‌های متعدد و اخذ آراء موفق آماده ارائه کلیه خدمات حقوقی اعم از مشاوره‌های تخصصی، قبول وکالت، نگارش حقوقی و تنظیم قراردادها در تمامی موارد دعاوی حقوقی، امور کیفری، دعاوی خانواده، امور تعزیرات، اداره کار به هموطنان گرامی میباشد.

18 نظرات

  • سعید+عباسزاده.یزد
    11 خرداد, 1402 در 8:47 قبل از ظهر

    سی سال داد از قانون فقط دو مرتبه عدالت اجرا ک بدتراز همه شد .وجه دستی و چک حامل روز ک طی ساعاتی قابل فرجام .۷ سال مرا رنجاندنک چند برابر مبلع شکایت را هزینه و ۶۲ مرتبه مسیر یزد ساری طی.ک قاصی جدید متوجه این جرم جنایت شد ک سریع محکومیت متهم را با خسارت صادر و معازه و خانه متهم را تامین خاسته .ک با رفتنش اوصاع ب سابق طی یک سال سه آگهی مزایده کدر آخرین قدم اجرای احکام گفت پولتان گیرنیندازید چیزی فروشی نیست وب من گفت عدل نداریم .و دیگری با گدشت دوسال از محکومیت .ط ف با رابطه دز ش ۴ تجدید نطر کرمان اقدام و مرا دعوت ک ب اتفاق شاهدان ب شعبه مراجعه ک با دیدن ما جا خوردن و گفتن اشتباه شده .و بدون دادرسی ب یزد برگشتیم ک یک هفته بعد نقص حکم بدوی به دستم رسید .در طلم ساری نکا.در قم ماشین خراب با اجرت ۷ ملیونی ماشین خراب تحویل داد ک در ش ۶ تعزیرات قم شکایت ک متهم در حال عودت پول ک گفتم ب لحاط شهر زیارتی از متهم تعهدی بر عدم تکرار جرم بگیرید ولو صوری دیگر تکرار نمیشه .کباعث دو دعوت از یزد ب قم بدون دادرسی ک با نرفتن من اهداف خودرا پیاده ک رفتم ک‌پس از دو سال حکم ..ماشین مجددا کارشناسی شود.در تمام رای ها آخرین حد جرم و گناه را تحمیل سی سال سرقت تمام اعتراف ک مسعولین مانع عدل و عودت.سارقان با فروش مال غیر با کامیون سرقت ک در هر گذری اموال سرقتی خود را می‌دیدم. سالها فساد و خیانت اکنون به صرف بیان عودت .همه عودت میدهند و احصار شون حقایق را بگویند.ک سارقانی با ۵ سرقت کلی اعترافی حتی احصار نشدن .حمایت از پست ترین باند مجرم ک ب ناموس خود رحم نبودن .ک با وجود خانواده در راس قضا من حق را فقط از قانون طلب ک حتی آنها بی‌خبر از ستم ها بمن در آخرین سرقت اعترافی در حال عودت ک یک پلیس فاسد مسوب جنایات بود با صدها مدرک جرم و شاهد .نزد آن مسعول طی دو جلسه با گریه التماس ک سرقت اخر امانت مردم بوده اگ عدالت ندارید شکایتم را راکت چون سارقان شرط کردن بر حمایت قطعی شما و سارقی با سه پاسخ متناقض در برابرصدها مد ک جرم و شاهد.خیانت کردن ک مجبور برپرداخت ۲۰۰ ملیون تومان به کسی ک امانتی نزدم داشت.ک مجبور ب فروش چاه ۶۰۰ ملیونی به ۲۰۰ ملیون شدم .این حاصل یک خیانت .نه صدها خیانت.ک ملیاردها سرمایه .با دو مفاره ۴۰۰ متری با ۵ ماشین گران و خانه مسکونی و چاه کشاورزی ک تمام هستی ام بود را گرفتن و بر بی گناهی زندانی ک مجرمان با رشوه آزاد و پرونده فاقد مجرم و پس از ۷ ماه گفتن اشتباه شده ک در هر جرم و گناهی معجزاتی از طرف خدا خلق ک بی اعتنایی کردن طلمهایی ک بی نیاز از برسی بصرف نکاه آشکار.استک آخرین حد ستم و گناه اعمال ک برسی آنها افشا تمام ریشه های فساد حاکم بر جامعه و شرم گناهان زمینه ساز عدل پایدار ک برآن متعهدم و ساعاتی اجرای عدل .سالن های دادگستریدیزد پراز اموال مسروقه من میشود.و این برسی اثری جاودانه دارد ک پن از ملیاردها حق پاک و مسلم طی ۲۰ سال حتی شکایت هم نکردم چون نبود عدل .این موارد جرم و سرقت هلی اعتراف شده بود ک در خیانت نسعولین باقی .و گجاست آقای ازه ایی ک صدای ملتش را نمی‌شنود. افرادی را دور خود جمع ک مانع دیدن و شنیدن می‌شوند این رسالتی بود ک پیشگویی بود و تمام موارد ستم خالص از گناه و جرم ک سلب می‌کند اجرای هر عدلی را کدر کنار این صدها جرم و گناه دیگر هم کشف و با یقین اعلام و موجب تحولی عطیم چون یک حقیقت و عدل در اعمال ندارند و من اثبات کننده تمام آنها هستم وسلام سعید..عباسزاده یزد .

  • سعید+عباسزاده.یزد
    11 خرداد, 1402 در 7:57 قبل از ظهر

    متعهد ب اثبات بزگترین جرم‌ها و گناهان ک ریشه تمام فسادهاهست. آهل فساد از عدم پاسخگویی مسعولین آگاه ک گفت بدترین جرم را انجام هرجا دوست داری شکایت تا یقین شوی کسی پاسخگو ّنیست ک ده سال در چنگ با این کلام هستم .عدالت پیشکش .بدترین جرم و جنایت را انجام .اموال سرقتی در حال عودت را برگشت دادن تا صبح زود وارد خانه سارق و با دو ماشین اموال را منتقل و سپس مرا احًضار ک هیچ نبود.بعد ب سارق تفهیم هم مخدر میروو جریمه سنگین و هم سالها زندان..یا مخدر به ما بده تمام سرقت ها.واسه خودت .شنیدم بسیاری راعودت سارق ندادن ..عتیقه جات .قدیم.نفیس طلاک صاحب خارج از ایران .اما در تصرف سا رقان و ماموران..آنها سرقت اموالم را مجاز ک هر دزد تحت سرقت بی‌خطر می‌دانست.حتی سارقانی ک شبهی عودت .از من گرفتن ب سارقان دادن .بجای دزد سه دختر زیبا پاسخ میدادن.و جایی دیگر تمام سارقان با رشوه آزاد و کلاسه فاقد مجرم در برابر ۵۰۰ مالباخته .و کلاهبردایهای کلان سی ملیاردی .ک متهم نزدم اعتراف و قبول ب پرداخت .کبخاطر آنهمه مالباخته به دادگاه گفتم .لی اعتنا ک گفتم با اسراری دارم طی چند ساعت تمام اموال مردم عودت .ک بی اعتنا .گفتم ده سال دیگه میام بگویم ده سال مردم را از حقشان دور کردید .و عمل.این کلاسه باعث طرح.هزاران شکایت.چون دو مال باخته تقابل ب مثل و.چون دیدن عدل نیست .ه دو ملیاردها کلاهبرداری یکی ب قم و دیکری ب تهران گریخت.دیدم مجرم آزاد بی گناه زندانی .دو قاصی با ۴۰ سال خدمت همه جا رشوه .من در تمام موارد آخرین حد فساد را دیدمو هزاران نامه ارسال به بدترین فساد بی اعتنا

  • سعید+عباسزاده.یزد
    11 خرداد, 1402 در 7:28 قبل از ظهر

    تا خودتان را اصلاح نکنید قادر ب اصلاح کسی نیستی.اگر گناه کردی در تو عدل میسر نمی‌شود.اکنون من سالها فساد را اثبات شما فقط یک عدالت را نشان دهید .اینها با نام عدل و دین اما برای طلم و گناه آمدن. در پنجاه کلاسه یک نشان از عدل حق پیدا یا کلاسه ای ک دران فساد نباشد من به عین گناه همه را دیدم و سی سال حق را فقط از قانون طلب.و روابط را دفع .بیایید برسی هرزمان نشانی از عدل و حق دیدید متوقف کنید.این برسی تمام ریشه های فساد را نشان می‌دهد ک بجای عدل آخرین حد گناه و فساد را انجام دادن در سی سرقت اعترافی مانع عدل و عودت شدن اما سرقت های منجر به قتل را پوشش .یا دو میلیارد بدهی به طرف گفت نده ما حمایت می‌کنیم. من اثبات آخرین حد طلم وگناه ک شرم این گناهانزمینه یاز عدل است .سعید عباسزاده یزد این برسی موجب تحولی عطیم .من از دهها ملیارد میگدرم .این یک رسالت الهی بود ک گفتن اگ تحمل ستم نداری از آین آزمون خارج شوم بعد تحمل ؟.گمان مبر شنا را رها ک ما از تمام فسادها در پوشش دین آگاه و ب آنها زمان ک هرچه می‌خواهند ستم کنند.تعجیلی در مجازات نداریم چون نگران زمان نیستیم و همان ابتدا زمان عدل معین تا با رسوایی اهل فساد.اندوه دل را شفا.حدی گویی ستمی نبوده

  • علی
    27 اردیبهشت, 1402 در 6:59 قبل از ظهر

    سلام یک نفرهست درمشهدباهمکاری یک سردفتردرتهران برای کسانی که قبل سال ۱۳۸۸ازدواج کردندبرایشان وام ازدواج درست میکنن وحق کسانی که تازه ازدواج کردندضایع میشودباعث میشودوقت بیشتری درانتظار گرفتن وامشون باشن وجعل کننده هاهم پول خوبی به جیب میزنن به کجاگزارش بدم

  • روح‌ الله خرقانی
    28 فروردین, 1402 در 0:39 قبل از ظهر

    گول نخورید جوونها رو هم نفرستید ته چاه ، عدالتی نیست من گزارش فساد کردم گفتم حمایت میشم ، تقدیر میکنند حالا به اتهام رشوه و دزدی و توهین به مقدسات و چند تا چیز دیگه محاکمه میشم شهود چی هستن همونها که من گزارش کرده بودم بخشدار زورش بیشتر بود من فقط خدا رو دارم عزل که نشد هیچ سمت بالاتر و از اون بالا دهن‌ من آسفالت تر
    خدا به مردم نظر کنه خدا کنه

  • روح‌ الله خرقانی
    28 فروردین, 1402 در 0:35 قبل از ظهر

    خدا پدرت رو بیامرزه گول اینها رو خوردم گزارش فساد دادم بخشدار. گفت هر جور شده عزلت میکنم زیرآب منو میزنی ، حالا برام پرونده توهین به مقدسات و رشوه درست کرده ۳ تا از همونهایی که من گزارش کردم هم به عنوان شاهد اورده خودش هم داره میشه معاون فرماندار. کجایی

  • MASOMEH hosseinkhani
    8 فروردین, 1402 در 7:28 قبل از ظهر

    با سلام آخه یک جا راپیدا کنید که فساد در آن نباشد تا وقتی مدیران و روسا بصورت چرخشی در کلیه سازمانها می چرخند این روند مثل یک ژن انتقال می یابد . مسئولیت و مقام در کشور ما فرصتی است برای خوردن و بردن نه خدمت کردن و ساختن اگر غیر این است لطفا بفرمایید.

  • محمد خلیلی
    15 بهمن, 1401 در 1:45 قبل از ظهر

    سلام خسته نباشید ببخشید در مورد چه دزدانی و چه ارگانی باید گزارش بدیم؟؟زمین خواری؟؟ بزرگترین زمین خواری در طول تاریخ ایران در حال انجام است و دزدي از بیت المال و دور زدن قوانین مالیاتی کشور میلیاردی و دزدي از جیب ملت هزار میلیاردی ؟؟؟ ما فریادمون رو فقط به خدا نرسوندیم یعنی شب و روز از این ظلم و ستمی که در روز روشن در حق ما و تعدادی از وارثين مشاعی اراضی صنعتی و تجاری و مسکونی و مجتمع های پذیرایی و جایگاه های بنزین و سی ان جی و پادگان و پولهای بلوکه شده ای که توسط تعدادی از وارثين که با مسئولان ذیربط در تماس هستند برای خودشان دزدان سر گردنه شده اند؟؟؟ فریاد این ظلم و ستم رو به کدام دستگاه و ارگان برسانیم؟؟ مرد خدا اینجا پیدا میشه؟ بنده به نمایندگی وارثيني که دستشان از همه جا کوتاست دارم اینجا پیام میزارم…لطفا شخصی که می‌تواند این حق را پس بگیرد تماس بگیرد و ما حاضریم به فرزندان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی درصد بالایی پول بدهيم ولی به این دزدان زمین خوار و دزدان بيت المال باجی ندهیم …هر که می‌تواند عدالت را اجرا کند بسم الله

  • محمد رضا شافعی
    4 بهمن, 1401 در 4:49 بعد از ظهر

    بسمه تعالی
    الحمدلله رب العالمین همه نوع ساختمان هایی عظیم و افراد اعظم با تابلوهای زیبا و مقتدر با عناوین جذاب و با ابهت و سر درهای منقش به پیشگیری بازرسی حفاظت وووو وجود دارد که نمایش دهنده حمایت از حقوق مظلومان و ناتوان هاست در برابر ظالمین
    اما اعمال نفوذ و جانبداری و پول و پارتی و قدرت در مملکت اسلامی حرف اول را می‌زند و بازهم زیرپاماندگان متأسفانه همان مظلومان هستند که امیدوار و دعاگویشان هستیم که گرفتار مکر و قاطعیت حکم پروردگار قرار گیرند
    و اما مطمئنا سه سوت هم ایجاد شغلی است و سفره ای پهن برای نوباوه گان و از ما بهتران

    زمانیکه با ظالم روبرو می‌شویم تنها امیدمان قوه قضائیه است ولی وارد مجموعه می‌شویم تازه متوجه میشوی مقام متخلف و وکیل متخلف بعداز کلی هزینه باید از ظالم رضایت بگیریم
    دادرسی نیست جمله بازیگری هستند در لباس اسلام

  • محفوظ
    16 آذر, 1401 در 4:35 بعد از ظهر

    ی فرد ناسالم و فاسدی به اسم …. از بستگان مهندس …. که در شهرداری شهرری و شهرداری مرکز و زیباسازی ونک همه وی را می‌شناسن و آدرس و شماره تلفنش را دارند از مراکز فساد برای گول زدن زنان و دختران جوان پول می‌گیرد که دختران و پسران و زنان جوان را به فساد بکشاند

  • محمد خداوردى
    26 آبان, 1401 در 11:46 بعد از ظهر

    سلام وقت بخير: زمانى كه قوه قضائيه توان پرسش از متهم ندارد به چه كسى گزارش بدهم . اول يك سوال منو جواب بدين . بنده احدى از مالكين سند قطعى غيره منقول… در مورخه ١٣٩١/١١/١٨ توسط دفتر اسناد رسمى …. عزل شدم بعد از يكماه دو تا وكالتنامه در تاريخ ٩١/١٢/٩ وارد سند مذكور كرده بعد در دادگاهى براى اينكه وكالتنامه ها قانونى باشه تاريخ به ٩١/١٢/١٨ تعقير داده كه هيجدهم اسفند نوديك جمعه و تعطيلي بوده اما دادگاه …. شهيد بهشتى حكم داده و شعبه …. ديوان عالى كشور تائيد كرده كه اين سند روز جمعه تنظيم شده در دادگاه. ها بدون پرسش تبرعه ميشوند بعد از اداره ثبت اسناد واملاك استان تهران پيگيرى كردم كه ١٤٠٠/٧/١٠ تخلف محرز سردفتر و وكالتنامه هاى بعد تنظيم سند انشا كردبعد از اطلاع همچين نامه اى انقدر پول قدرت دارم كه باطل ميكنم در كمال ناباورى اداره ثبت نامه تخلف محرز باطل،ونامه اى ١٤٠٠/٨/١٥ داده و با همين جملات كه سند مذكور از نظر شكلى فاقد ايراد و تخلفى از ناحيه سر دفتر محرز نگرديده است و يك برگ گزارش كه تاريخ تنظيم سند مذكور ٩١/١٢/٢٨ بوده
    فساد كه جاى خود داره اين كثافت كه يك سند رسمى در عرض ٤٠ روز ٣ تا تاريخ تنظيم داره اما متهم يكبار هم پاسخگو نبود
    سوت زنى كه هيچ داد و فرياد زدم به جاى نرسيدم كدوم حقوق شهروندى كدم عدالت چه قانونى اين بى عدالتى هاداد مردم در مياره اگر طبق قانون برى جلو اينكه كه يك دهه حقت ضايع شده اگر رسانه اى كنى ميشى جاسوس فقط يك راه ميمونه كه خودت اتيش بزنى كه شايد قانون حرفت گوش كنه تمام مدارك من نشان ترازوى عدالت داره ولى كفه ظلم بي عدالتى فساد وپارتى بازى و…… سنگين. كفه عدالت سوت شد معلوم نيست كجا رفت بله عزيزم سند رسمى راى دادگاه و ثبت اسناد املاك كه سر برگ، همه قوه قضائيه نوشته گفته هاى خود را با اسناد رسمى ثابت ميكنم

  • محمد رضا
    6 مرداد, 1401 در 2:07 بعد از ظهر

    سلام عرض ادب وقتی تعاونی قوه مال غیر خریده و مالک مات غیر فروخته امروز دیده میشه که تعاونی با قدرت از کلاه بردار دفاع میکنه و به همه نامه دادیم دست اخر هم هیچ چون نامه مسعولان میرسه دست همون افراد تعاونی نامه ها بایکوت میشه به حفاظت قوه هم نامه زدیم و هیچ دست رسی هم به رعیس محترم قوه هم که نیست خب سوت نزن نمیدونم چطور باید با رعیس قوه باید ارتبات برقرار گرد مستقیم متشکرم

  • ناشناس
    9 اردیبهشت, 1401 در 8:55 بعد از ظهر

    سلام
    خیلی از مردم از این موضوع ترس دارند که در صورت گزارش فساد مفسدان ، نه تنها به اون فساد رسیدگی نشه بلکه ذینفعان با شناسایی محل درز اطلاعاتشان و شخص گزارش دهنده ، روزگار گزارش دهنده رو سیاه کنند و اونو از هستی ساقط نمایند!
    واسه همینه که خیلی از اونایی هم که حتی از فساد خبر دارند، با اینکه هیچ نفعی به اونا نمیرسه و دلشان برای اموال حیف و میل شده بیت المال مردم هم میسوزه ولی جرات نمی‌کنند زندگی خودشان رو به خطر بندازند.
    هرشخصی به هر سایتی وارد بشه ،هرچند که اسم و آدرسش هم ننویسه ،از خودش ردپای الکترونیکی IP به جا میزاره که از رو اون قابل شناسایی صددرصد هست.همین الان من با نوشتن این نظر با اینکه اسم و آدرسم نگفتم ولی صاحب همین سایت میدونه که اسم و آدرس و شماره شناسنامه و پدر و مادر و خانواده و کدملی و خیلی چیزای دیگه که روح منم خبر نداره ، صاحب سایت ازش باخبره!!!
    پس مردم به چه امنیتی گزارش فساد بدن؟!!

  • مجید شریفی راد
    13 فروردین, 1401 در 6:11 بعد از ظهر

    هیچ کس راه درست را نمی رود هم دنبال پول هستن و انهای که پول دارند براحتی با پارتی های که در دادگستری دارند با وکیلها قانون را دور میزنند و کار خودشان را می کنند من که یک مخترع و بومی شهریار و بی ریا هستم دها مورد می دانم همه در زدم که این افراد زمین خوار و ظالم و غیره هستن هیچ کس رسیدگی نکرد و بلا سرم دادن و جانم را کف دستم گرفتم ،واقعاً باید چی کار کنم تا تا حلال حرام و حق حقوق و این جنایت کارها معلوم شود ،متشگرم رسیدگی فرمایید منتطرم الان ۱۶ سال شود

  • امید جعفری
    23 اسفند, 1400 در 11:57 بعد از ظهر

    بسمه تعالی
    خبرگزاری محترم به استحضار حضرتعالی میرساند اعضاء و ذینفعان شرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان به تخلفات اداره تعاون ، در برگزاری انتخابات سراپا تخلف که با زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات جمهوری اسلامی، ۷ نفر را بر مسند شرکت نشانده اند اعتراض داریم در حالی که با نامه سرپرست محترم وقت جناب آقای انصاری و دو نامه کمیسیون نظارت اتاق تعاون و نامه انجمن مرکزی نظارت بر انتخابات تعاونی ها و اتاقهای تعاون به دلیل منتفع شدن از مزایای تعاونی به رد صلاحیت ۷ نفر و رعایت نکردن قوانین برابر تبصره ۱ و ۲ از ماده ۲۳ آئین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ اساسنامه و ماده ۳۶ قانون بخش تعاون و ماده ۵۹ اساسنامه شرایط عضویت را از دست داده و نمیتوانند هیئت مدیره باشند تاکید داشتند. نکته ی قابل توجه اینکه دو نفر از ۷ نفر در سنوات گذشته به همین منظور از ترکیب هیئت مدیره توسط مدیران اداره تعاون اخراج شده بودند و برابر ماده ۱۳ از دستورالعمل نظارت بر انتخابات تعاونی ها چنانچه صلاحیت و نحوه انتخابات به تایید قطعی کمیسیون نظارت و در راس آن انجمن مرکزی نظارت بر انتخابات تهاونی ها نرسد غیر قانونی بوده و مسئولیت تخطی از قانون فوق بر عهده ارسال کننده آن به ثبت می باشد که جمیع تخلفات و هنجار شکنیها موجبات تعطیلی ۶ ماهه پروژه ساخت وساز آپارتمانهای ۱۵۰۰ واحدی و به تبع تورم روز افزون، خسارات جبران ناپذیر حدود یکصد میلیاردی به اعضاء بوده است. متاسفانه علی رغم مراجعات مکرر و نامه نگاریهای بسیار مسئولین اداره تعاون طی ۳ ماه نه تنها به نامه های داده شده پاسخی نداده اند بلکه به تهدید اعضاء و سعی به پرونده سازی برعلیه آنان نیز اقدان کرده اند واین در حالیست که اداره تعاون برابر ماده ۴۳ و ۴۴ نقش نظارتی و حمایتی دارد و حق مداخله در امور شرکتهای تعاونی را ندارد.
    ولی طی ۲۰ سال گذشته و بخصوص یک سال اخیر توسط کارکنان اداره تعاون با قلدری بی محابا ، قوانین و مقررات را به فراخور منافعشان به اسارت خود در آورده وتغییر داده اند و عملا از وظایف مشخص خود ترک فعل مینمایند.
    لذا با تقدیم این مرقومه خواهان اجرای قوانین و مقررات بدور از گرایشات انحرافی اداره تعاون به عزل ۷ نفر هیات مدیره غیر قانونی مورد وثوق اداره تعاون، و واگذاری پروژه آپارتمانها به ذیحقان خودشان مطابق مصوبات مجامع سالهای ۹۶ ، ۹۷ شرکت تعاونی و اجرای بند ج از ماده ۱۴ از آئین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ اساسنامه به جهت تسریع ساخت ساز واحدها می باشیم
    شایان ذکر است کلیه این موارد با اسناد به حضورتان ارسال میگردد و در صورت اطلاعات تکمیلی نماینده ای از اعضا برای توضیح بیشتر و مصاحبه به حضورتان اعلام میگردد

پیام بگذارید