بررسی دعاوی فوتبال توسط وکیل فوتبالیست ها در اصفهان

هماهنطور که همه میدانیم و وکیل فوتبالیست ها اصفهان نیز تاکید دارد ، فوتبال یکی از جذاب ترین و پرطرفدار ترین ورزش های دنیا می باشد و کشور ایران در سطح قاره آسیا دارای بیشترین طرفداران می باشد و از این بابت با کشور های اروپا و کشور های صاحب نام در فوتبال رقابت می کند.

پس بهتر است برای حل مشکلات مربوط به فوتبال و اشکالات کمی و کیفی مربوط به قرارداد ها و امور حقوقی مربوط به آن به وکیل فوتبالیست ها در اصفهان مراجعه و مشکلات را پیگری نمود .

آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال

آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ، شامل مقرراتی است که در زمینه مشخص ساختن تخلفات بازیکنان، مربی ها، سرپرستان، کادر فنی و پزشکی، تدارکات تیم ها، تماشاگران ، مقامات رسمی و دست اندرکاران مسابقات می باشد که هدف از آن حمایت نمودن از چگونگی اجرای صحیح قوانین، مقررات داخلی ، بین المللی و همچنین رعایت نمودن اصول انضباطی می باشد که نظم و انضباط در تمام مسابقات رعایت گردد و وحدت رویه ای در تمام کشور پدید آید .

ارکان قضایی فدراسیون فوتبال

ارکان قضایی فدراسیون فوتبال، شامل کمیته انضباطی، کمیته اخلاقی و کمیته استیناف است که اعضای اصلی کمیته انضباطی فوتبال و همچنین استیناف متشکل از کارشناسان رشته حقوق می باشد زیرا باید از قوانین و مقررات و همچنین آیین نامه های مربوط به فوتبال آگاهی داشته باشند .

صلاحیت کمیته انضباطی به مواردی که موضوع مطروحه در صلاحیت هیج کدام از کیمیته های قضایی فدراسیون نباشد نیز افزایش یافته است .

اگر آرایی که در استان ها صادر می گردد در موضوعات جعل ، نفوذ غیر قانونی و تحریف در نتیجه مسابقات ، ایراد ضرب به مقامات رسمی ، تبعیض نژادی و قومی و دو پینگ ، طبق مقررات و آیین نامه های رسمی نباشد ، کمیته انضباطی فوتبال حق خواهد داشت پرونده را درخواست نموده و آرا را اصلاح و ابلاغ کند .

وکیل فوتبالیست ها در اصفهان: بررسی دعاوی فوتبال توسط وکیل

شکایت در فدراسیون فوتبال

کمیته انضباطی در صورت نقض هر گونه مقررات و انجام تخلفات و بروز اختلافات بر اثر انجام ندادن تعهدات مالی و قراردادی تا زمانی که اختلافات در اختیار کمیته تعیین وضعیت و یا هیات منصفه قرارنگیرد دارای صلاحیت برای رسیدگی می باشد .

در صورتی که هر بازیکن یا مربی در مورد مطالبه های مالی خود ادعایی داشته باشد می تواند به کمیته انضباطی مراجعه نماید و با طرح نمودن شکایت ، تقاضای رسیدگی نماید .

خواندن این مقاله  معروف ترین وکیل تعزیرات حکومتی در اصفهان

حامد امیری وکیل فوتبالیست ها در اصفهان آماد‌ه کمک رسانی و ارائه خدمات مشاوره به تمامی فوتبالیست ها و مربیان و مدیران می باشد. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با حامد امیری از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام نمایید .

حامد امیری وکیل فوتبالیست ها در اصفهان دانش آموخته رشته حقوق قضایی و دارای پروانه پایه یک وکالت اماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و … با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری می باشد.

اعتراض به رای کمیته انضباطی

رییس کمیته انضباطی دارای اختیاراتی می باشد که در موارد اضطراری و به طور موقت با استناد به مقررات ، مجازاتی را برای تخلفاتی که نیازمند رسیدگی می باشد تعیین می نماید . رئیس کمیته انضباطی و کمیته استیناف نیز می تواند در خصوص پرونده ای بدون احضار طرفین ، رای صادر نماید .

کمیته استیناف ، مرجع اعتراض از آرای غیر قطعی کمیته انضباطی و کمیته اخلاقی است .
اعتراض یا تجدید نظر خواهی ، به رای های کمیته انضباطی شهرستان ، در مرکز استان و اعتراض به یکسری از آرای کمیته استنیاف در دادگاه عالی ورزش CAS در سوییس رسیدگی می شود .

تخلفات آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال

تمام تخلفاتی که در آیین نامه انضباطی آمد‌ه است چه به صورت عمد باشد چه به صورت غیر عمد برای آن مجازات تعیین شده است . این تخلفات عبارتند از :

درگیری و گلاویز شدن بازیکنان و مقام های رسمی تیم ، رفتار توهین آمیز به تماشگران که منجر به تحریک خشونت آمیز آنها می شود، تحت فشار گذاشتن مقام های رسمی برای انجام نمودن کاری خاص یا ممانعت نمودن جهت انجام وظیفه ی او با استفاده از خشونت یا تهدید .

انواع تخلفات در فوتبال

تخلفات در بازی فوتبال را می توان به دو دسته تقسیم نمود که شامل تخلفات جزیی و تخلفات جدی می باشد . در صورتی که تخلفات زننده باشد ، محرومیت هایی به همراه جزای نقدی یا حداکثر سقف یکصد میلیون تومان را شامل می گردد . امکان مجازات باشگاه به دلیل سورفتار در یک مسابقه ، از طریق جریمه نقدی تا یکصد میلیون تومان می باشد .

انواع تخلفات در آیین نامه انضباطی

تخلفات اشخاص حقیقی و حقوقی در آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال عبارتند از :

خواندن این مقاله  توقیف حق سرقفلی برای مغازه؟ ایا سرقفلی قابل مزایده است؟

1. سوء رفتار و بی احترامی نسبت به بازیکنانی که طرف مقابل قرار دارند ، همچنین تماشاچیان ، خبرنگار ها ، افرادی که در کادر پزشکی قرار دارند ، عوامل رسانه و مسئولین ورزشگاه .

2. ترک نمودن زمین .

3. اظهار نظر نمودن بر خلاف واقعیت و اعمال توهین آمیز و تحریک آمیز نسبت به مقام های رسمی فدراسیون و برگزار کننده های مسابقه به وسیله رسانه های گروهی و کنفرانس های خبری در قبل و یا بعد از مسابقه .

4.تخلف‌هایی مربوط به در تبعیض قرار داد‌ن نژادها و اقوام.

5 . هر گونه جعل و تحریف برای ارائه نمودن مدارک به منظور شرکت در مسابقه .

6. هر گونه دو پینگ ، اقدامی مبنی بر پیشنهاد اعطا یا دریافت امتیاز غیر مالی و مالی به مقام های رسمی مسابقات ، بازیکن ها یا مربی ها برای ترک کردن برخی یا تمام مسئولیت ها .

7. نفوذ غیر قانونی و همچنین تبانی برای نتیجه ی مسابقه ها یا حتی شروع به چنین جرمی .

8. تخلف ها از طرف هوادار ها و تماشاچی ها مانند پرتاب شدن اشیا و وسایل آتش زا و انفجاری و تابیدن نور های لیزری ، حمله به داخل زمین به وسیله هوادار ها ، استفاده از شعارهای غیر اخلاقی و تبعیض های مخالف با شئون .

نظارت بر قرارداد های فوتبالیست ها

نظارت بر قراردادهای فوتبالیست‌ها، به منظور جلوگیری نمودن از تبانی و دلالی غیر مجاز در قرارداد های فوتبالی است. که در هر سال فدراسیون فوتبال ، یک مبلغی را برای سقف قرارداد بازیکنان فوتبال های باشگاهی قرار داده آن را تعیین و ابلاغ می نماید. قرارداد های فوتبالی باید تحت نظر وکیل فوتبالیست ها در اصفهان تنظیم گردد تا بازیکنان و باشگاه ها از تمام حاشیه سازی های در امان بمانند و از وقوع هر رویداد جلوگیری کنند.

رسیدگی به جرایم فوتبالیست ها

رعایت نمودن موازین اجتماعی و اخلاقی به وسیله بازیکنان بیشتر از سایر اقشار جامعه مورد نظر می باشد. زیرا جوانان و نوجوانان زیادی فوتبالیست ها را الگوی خود قرارداده اند . کمیته اخلاق فوتبال با منشور اخلاقی تمام فعالیت‌های اجتماعی و اخلاقی بازیکنان و مربیان فوتبال در جامعه و در فضای مجازی را مورد کنترل قرار داد‌ه است. پس در صورتی که جرمی از طرف فوتبالیست ها انجام گیرد. که مخالف با عفت عمومی جامعه باشد به دلیل اینکه فوتبالیست ها نقش پررنگی در میان افراد جامعه دارند امکان برخورد شدید تری نسبت به ما بقیه افراد جامعه با آن ها مهیا می باشد .

خواندن این مقاله  آیا جرم شهادت کذب قابل گذشت است؟ شهادت دروغ در دادسرا!

فضای مجازی و فوتبالیست ها

امروزه به دلیل افزایش روز افزون تاثیرات فضای مجازی بر زندگی افراد جامع، بیشتر افراد معروف و مورد توجه جامعه. بیشتر دیدگاه ها و موضع گیری های خود را در فضای مجازی بیان می کنند. و فوتبالیست ها نیز جز این دسته افراد می باشند. و هر گونه عملکر آن ها در فضای مجازی با بازخوردی بسیار بالایی برخوردار می باشد. بدین جهت فوتبالیست ها باید به قوانین و مقررات حاکم بر فضای مجازی و سایبری و تمام جانب فعالیت های خود آگاه باشند. و از تمام جرایم سایبری اطلاعات کامل داشته باشند و گامی مثبت در راستای تقویت حقوق ورزشکاران به ویژه فوتبالیست ها گردد.

جلوگیری از حضور فوتبالیست ها در تیم ملی

تمامی باشگاها بر اساس برنامه زمانی فیفا وظیفه دارند که بازیکنان را برای حضور یافتن در تیم ملی آزاد نمایند. و اگر از این آزاد سازی جلوگیری به عمل آید و کوتاهی در ترخیص بازکنان انجام گیرد. مجازات تغییر نتیجه بازی های آن باشگاه که بازیکن در آن بازی داشته است. و تعلیق در ادامه حضور فوتبالیست در تیم را در بر خواهد داشت. در صورتی که عدم حضور بازیکن مربوط به قصور خود بازیکن باشد مجازات آن جریمه نقدی و محرومیت در بازی ها خواهد بود .

وکیل فوتبالیست ها در اصفهان

با توجه به اینکه حوزه ورزشی نیازمند تخصص زیادی می باشد. و دارای توجه جهانی می باشد ، پرونده های ورزشی از دشواری های زیادی برخوردار است . همچنین معروفیت فوتبالیست ها و محدودیت های ناشی از آن دلیل لزوم اخذ وکیل فوتبالیست ها در پرونده های فوتبالی می باشد .

موسسه حقوقی حامد امیری، وکیل فوتبالیست ها در اصفهان. با تکیه بر اطلاعات حقوقی و در چهارچوب موازین قانونی آماد‌ه ارائه خدمات حقوقی. در حوزه ورزشی و فوتبالی به ورزشکاران، کادر فنی، مدیران می باشد. که این خدمات به صورت مشاوره تلفنی و حضوری بوده و شما عزیزان می توانید. جهت هرگونه مشاوره یا اعطای وکالت در این زمینه از طریق سایت با تعیین وقت قبلی به صورت آنلاین اقدام به تعیین وقت نمایید. و از خدمات مشاوره ی حقوقی و وکالت حامد امیری وکیل فوتبالیست ها در اصفهان بهره مند شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *