خبره ترین وکیل کیفری در اصفهان [شماره تلفن 09392359977]

بهترین وکیل کیفری اصفهان

انتخاب وکیل در امور کیفری, انتخاب وکیل کیفری است, انتخاب وکیل کیفری اصفهان, انتخاب وکیل کیفری تهران, بهترین وکیل کیفری اصفهان, بهترین وکیل کیفری اصفهان نی نی سایت, بهترین وکیل کیفری در اصفهان, بهترین وکیل کیفری در اصفهان اصفهان, بهترین وکیل های کیفری اصفهان, خبره ترین وکیل کیفری در اصفهان اصفهان, شماره تلفن وکیل کیفری, شماره تماس وکیل کیفری, شماره وکیل کیفری, شماره وکیل کیفری اصفهان, شماره وکیل کیفری رایگان, شماره وکیل کیفری شیراز, شماره وکیل کیفری کرج, شماره وکیل کیفرین, مشاوره با وکیل کیفری, مشاوره تلفنی رایگان با وکیل کیفری, مشاوره تلفنی وکیل کیفری, مشاوره رایگان با وکیل کیفری, مشاوره رایگان وکیل کیفری کرج, مشاوره رایگان وکیل کیفری مشهد, مشاوره وکیل کیفری, مشاوره وکیل کیفری است, مشاوره وکیل کیفری اصفهان, مشاوره وکیل کیفری رایگان, مشهورترین وکیل کیفری در اصفهان اصفهان, معروف ترین وکیل کیفری اصفهانی, موبایل وکیل کیفری اصفهان, موبایل وکیل کیفرین, هزینه وکیل برای شکایت کیفری, وکیل دادگاه کیفری اصفهان, وکیل در شکایت کیفری, وکیل شکایت کیفری است, وکیل شکایت کیفری کنیم, وکیل کیفری, وکیل کیفری اصفهان, وکیل کیفری اصفهانی, وکیل کیفری تهران, وکیل کیفری چیست, وکیل کیفری خوب اصفهانی, وکیل کیفری خوب در اصفهان, وکیل کیفری در اصفهان, وکیل کیفری در اصفهان اصفهان, وکیل کیفری در شهریار, وکیل کیفری در مشهد, وکیل کیفری رایگان, وکیل کیفری رایگان اصفهان, وکیل کیفری رایگان اصفهانی, وکیل کیفری شیراز, وکیل کیفری قم, وکیل کیفری کرج, وکیل کیفری مشهد, ویژگی وکیل کیفری است, ویژگی وکیل کیفری اصفهان 20-criminal lawyer-خبره ترین وکیل کیفری در اصفهان [شماره موبایل 09392359977] مشاوره رایگان به بهترین وکیل حقوقی در اصفهان

خبره ترین وکیل کیفری در اصفهان [شماره تلفن 09392359977] وکیلی است که در پرونده های کیفری تخصص داشته باشد. منظور از پرونده‌های کیفری مجموعه ای از امور خاص است که پس از تشکیل این پرونده‌ها، رسیدگی به جرم، تعقیب متهم و انجام تحقیقات مقدماتی از سوی قوه قضائیه و در اکثر مواقع توسط دادسرا آغاز می‌شود. اصولاً وکالت به عنوان یک حرفه دارای شاخه های متعددی است که یکی از این تقسیمات “وکالت کیفری” است که در حقوق جزا، بهترین وکیل کیفری اصفهان باید دارای صلاحیت و تجربه در این امور باشد.

ویژگی های وکیل کیفری اصفهان

👨‍ نام وکیل: ⚖️ حامد امیری
🥇 سطح وکیل: ⚖️ وکیل پایه یک دادگستری اصفهان
📱 شماره موبایل وکیل: 📞 09392359977
✔️ تخصص وکیل: ⚖️ دادرسی به پرونده های حقوقی و کیفری، خانواده، ثبتی، ملکی، طلاق، قرارداد، تعزیرات حکومتی و …
📝 خدمات وکیل: ⚖️ مشاوره رایگان آنلاین + ملاقات حضوری برای پیگیری شکایات کیفری و حقوقی
🏹 میزان موفقیت وکیل: ⚖️ تا %90/5 موفقیت در حل پرونده های تعزیرات
💰 هزینه وکیل: ⚖️ قیمت بر اساس سختی پرونده های شکایت کیفری

مشاوره فوری با وکیل اصفهان در زمینه شکایت کیفری

مشاوره فوری با وکیل اصفهان در زمینه شکایت کیفری از جمله حقوق و تکالیفی است که قانونگذار برای شاکی و متهم قائل است، اعمالی که قانون گذار آنها را جرم تلقی می کند و همچنین این اعمال را در قانون جرم تعریف کرده است. حامد امیری خبره ترین وکیل کیفری در اصفهان [شماره تلفن 09392359977] می تواند در کلیه امور کیفری و دادرسی به پرونده های کیفری راهنمایی های لازم را به موکلین خود ارایه کند.

خواندن این مقاله  انتقال ملک به فرزند در زمان حیات چه شرایطی دارد؟

انتخاب وکیل کیفری در اصفهان

20-criminal lawyer-خبره ترین وکیل کیفری در اصفهان [شماره تلفن 09392359977] مشاوره رایگان به معروف ترین وکیل حقوقی در اصفهان انتخاب وکیل در امور کیفری, انتخاب وکیل کیفری است, انتخاب وکیل کیفری اصفهان, انتخاب وکیل کیفری تهران, بهترین وکیل کیفری اصفهان, بهترین وکیل کیفری اصفهان نی نی سایت, بهترین وکیل کیفری در اصفهان, بهترین وکیل کیفری در اصفهان اصفهان, بهترین وکیل های کیفری اصفهان, خبره ترین وکیل کیفری در اصفهان اصفهان, شماره تلفن وکیل کیفری, شماره تماس وکیل کیفری, شماره وکیل کیفری, شماره وکیل کیفری اصفهان, شماره وکیل کیفری رایگان, شماره وکیل کیفری شیراز, شماره وکیل کیفری کرج, شماره وکیل کیفرین, مشاوره با وکیل کیفری, مشاوره تلفنی رایگان با وکیل کیفری, مشاوره تلفنی وکیل کیفری, مشاوره رایگان با وکیل کیفری, مشاوره رایگان وکیل کیفری کرج, مشاوره رایگان وکیل کیفری مشهد, مشاوره وکیل کیفری, مشاوره وکیل کیفری است, مشاوره وکیل کیفری اصفهان, مشاوره وکیل کیفری رایگان, مشهورترین وکیل کیفری در اصفهان اصفهان, معروف ترین وکیل کیفری اصفهانی, موبایل وکیل کیفری اصفهان, موبایل وکیل کیفرین, هزینه وکیل برای شکایت کیفری, وکیل دادگاه کیفری اصفهان, وکیل در شکایت کیفری, وکیل شکایت کیفری است, وکیل شکایت کیفری کنیم, وکیل کیفری, وکیل کیفری اصفهان, وکیل کیفری اصفهانی, وکیل کیفری تهران, وکیل کیفری چیست, وکیل کیفری خوب اصفهانی, وکیل کیفری خوب در اصفهان, وکیل کیفری در اصفهان, وکیل کیفری در اصفهان اصفهان, وکیل کیفری در شهریار, وکیل کیفری در مشهد, وکیل کیفری رایگان, وکیل کیفری رایگان اصفهان, وکیل کیفری رایگان اصفهانی, وکیل کیفری شیراز, وکیل کیفری قم, وکیل کیفری کرج, وکیل کیفری مشهد, ویژگی وکیل کیفری است, ویژگی وکیل کیفری اصفهان

خبره ترین وکیل کیفری در اصفهان [شماره تلفن 09392359977] باید اطلاعات کافی و لازمی را در خصوص جرائم حقوقی و کیفری داشته باشد، از جمله اینکه باید نسبت به ارکان جرم (عناصر مادی و معنوی) شناخت کافی داشته باشد و البته در عین حال شجاعت کافی و اعتماد به نفس بالایی در دفاع از حقوق متهم یا شاکی داشته باشد. برای انتخاب وکیل کیفری در اصفهان، به منظور حفظ حقوق و مصالح شما، می توانید از خدمات وکلای مجرب و متخصص در این زمینه استفاده نمایید.

وکیل متخصص و مجرب در امور کیفری

اصفهان با داشتن وکلا و کارشناسان حقوقی متعدد، امکان انتخاب بهترین وکیل کیفری برای پرونده شما وجود دارد. با توجه به اهمیت انتخاب یک وکیل متخصص و مجرب در امور کیفری، توصیه می شود که پیش از انتخاب، به دقت در مورد سوابق و تجربیات وکیل مورد نظر اطلاعات کسب نموده و با او مشاوره نمایید. همچنین، مواردی همچون تعهد، صداقت و حرفه ای بودن وکیل نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. اعتماد شما به خدمات حقوقی وکیل، می تواند نتایج ایده ال و درخور شما را در پی داشته باشد.

وکیل کیفری خوب چه کسی است؟

ممکن است این سوال برای مخاطبین ایجاد شود که وکیل کیفری خوب چه کسی است؟ و یا ویژگی های وکیل کیفری چیست؟ آیا هر وکیلی میتواند پرونده های کیفری قبول کند و در آنها موفقیت بدست آورد؟ باید بدانید وکلای کیفری خوب در اصفهان، فردی حقوقدان و متخصص در امور جرم و جنایات است که توانایی ها و تجربه های لازم برای نمایندگی موکلان در دادگاه ها و ارائه مشاوره های قانونی در امور جنایی را دارد.

خواندن این مقاله  انتخاب وکیل متعهد یا وکلای برتر در اصفهان

وکیل کیفری خوب در اصفهان

وکیل کیفری خوب در اصفهان باید دارای دانش عمیق در زمینه قوانین جنایی و رویه های دادرسی باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن موکلان خود را نمایندگی کرده و از حقوق آنها بخوبی دفاع کند. وکلای کیفری باید دارای تجربه کافی در امور مشابه باشد تا بتواند راه حل ها و استراتژی های حقوقی مناسب را برای موکلان خود پیشنهاد دهد. همچنین، اخلاق حرفه‌ای، تعهد به موکل و قدرت ارتباطی قوی نیز از ویژگی های یک وکیل کیفری خوب محسوب می‌شود.

وکیل طرح دعاوی کیفری در اصفهان

همه میدانیم که برخی از پرونده های کیفری بسیار حساس و مهم هستند، بنابراین حضور وکیل خبره و کارآزموده در روند رسیدگی به پرونده یکی از الزامات است. حقایق پرونده ها به گونه ای است که امکان متحمل شدن خسارات جبران ناپذیری برای طرفین وجود دارد. حق داشتن وکیل طرح دعاوی کیفری در اصفهان یکی از مهمترین ارکان و پشتوانه حقوقی و دفاعی متهم است. در رسیدگی به پرونده های کیفری، وکلای خبره با توجه به تخصصی بودن پرونده می تواند تاثیر زیادی در روند پیگیری پرونده داشته باشند.

مشاوره با وکیل در خصوص شکایت کیفری

در جریان پرونده، طرفین در دعاوی کیفری نیاز به مشاوره با وکیل در خصوص شکایت کیفری دارند و طبق اصل 35 قانون اساسی، در کلیه دادگاه ها طرفین دعوا، حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و حتی در صورتی که نتوانند این کار را انجام دهند، شرایطی فراهم شود تا بتوانند وکیل رایگان داشته باشند و اختیار کنند. مشورت و راهنمایی با وکیل، جدا از درک و تسلط بر مسائل مربوطه در حوزه فعالیت خود، تجربه کافی در امور کیفری با سوالات و موضوعات مختلف را دارند.

خواندن این مقاله  توقیف اموال چیست ؟

وکلای مجرب با قوانین کیفری مانند قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات های اسلامی، قانون مبارزه با قاچاق، آیین دادرسی کیفری و سایر قوانین مرتبط موجود در این زمینه آشنایی و البته تخصص دارند. مسائل کیفری امکان دارد در زندگی هر کسی به نحوی پیش آید و از همین رو افراد ناچار شوند که در خصوص مسئله پیش آمده به وکیل کیفری رجوع کنند.

63 دیدگاه در نوشته: “خبره ترین وکیل کیفری در اصفهان [شماره تلفن 09392359977]

  1. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    طیف گسترده ای از پرونده های جنایی، از جمله جرایم مواد مخدر، حمله، دزدی و موارد دیگر را مدیریت می کنیم

  2. ناشناس

    به چه نوع پرونده های جنایی رسیدگی می کنید؟

  3. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    بله، یک وکیل جنایی ماهر می‌تواند در صورت لزوم در تشکیل پرونده تجدیدنظر و درخواست تخفیفات پس از محکومیت کمک کند

  4. ناشناس

    آیا یک وکیل کیفری می تواند در رسیدگی به درخواست تجدیدنظر و معافیت پس از محکومیت کمک کند؟

  5. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    بله، یک وکیل می تواند در مورد اقداماتی برای محافظت از داده های شخصی شما و جلوگیری از سوء استفاده پس از سرقت راهنمایی کند

  6. ناشناس

    در صورت سرقت گوشی من در اصفهان، آیا وکیل می تواند به محافظت از اطلاعات شخصی من کمک کند؟

  7. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز بهتره در این مورد با وکیل کیفری صحبت کنید ولی اگر مطمئن هستید که اسیبی بهشون نرسوندید خیر نمیتونن درخواست دیه کنن!

  8. علی تولایی

    درود و شب بخیر من شخصا با حراست یک بیمارستان به دلیل رفتار بدی که داشتن و اینکه جواب سربالا میدادن برخورد کردم و درگیری داشتیم و ایشون شخصا رفته از من شکایت کرده و طلب دیه کرده در صورتی که من اسیبی به این شخص نرسوندم و فقط داد زدم و هولشون دادم
    ایا میتونه چیزی جز این مورد رو ثابت کنه

  9. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز بهتره که یک وکیل کیفری اخذ کنید.

  10. ناشناس-

    سلام جناب من 27 سالمه و در یه شرکت حسابدارم پرداخت های شرکت رو خودم انجام میدم یعنی اول پول رو به حساب خودم واریز و بعد برای مشتریان میزنم
    طی یک اشتباه محاسبانی مبلغ 123 میلیون اشتباه به حساب خودم واریز کردم که فورا هم متوجه شدم و کامل مبلغ رو برگردوندم منتها الان رییس شرکت متوجه شده و شکایت کیفری کرده ایا من میتونم در دادگاه از خودم دفاع کنم؟ یا حتما نیاز به وکیل کیفری دارم؟

  11. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام بله ولی در صورتیکه بیسواد باشید.
    باید به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید.

  12. ملیحه حاجیان

    سلام روز شما به خیر بنده در دادگاه برای شکایت کیفری بابت ضرب و جرح رفتم ولی به من گفته اند باید به دفتر خدمات قضایی بروم و انجا شکایت کیفری بنویسم پس مگر دادگاه موظف نیست همانجا شکایت را برای ما بنویسد و تحویلمان بدهد؟

  13. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز بله امکانش هست، میتونید از طریق چت آنلاین یا شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ با ما در تماس باشید.

  14. ayda

    وکیل کیفری اصفهان میتونه به من کمک کنه که در شهرکردم؟ نیاز سریع به وکیل کیفری دارم و نمی تونم کسیو پیدا کنم لطفا کمکم کنید

  15. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز . جهت مشاوره و صحبت درباره پرونده با وکیل کیفری تماس بگیرید و جزئیات پرونده را شرح دهید در صورتی که بتونن کاری انجام بدن همون ابتدای کار میگن . موفق باشید.

  16. تیرداد

    وکیل کیفری خوب میخوام معرفی کنید خسته شدم بس پول دادم و هیچکاری برام نکردن 🙁 شما که وکیلید بگید چیکار کنم ؟ این همه پول رفت و دریغ از کوچکترین کاری که وکیلی انجام بده ؟

  17. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز . شکایت رو تنظیم کنید و در دفاتر خدمات قضایی ثبت نمایید . الزامی به داشتن وکیل نیست هر چند وکیل داشتن بسیار مفید خواهد بود در این زمینه. موفق باشید .

  18. آیدا رمضانی

    می خواستم مراحل شکایت کیفری رو بدونم و آیا می تونم بدون وکیل کیفری اقدام کنم برای شکایت ؟

  19. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز . با شماره 09133028746 تماس بگیرید و موضوع رو با وکیل کیفری درمیون بگذارید . موفق باشید .

  20. علی شریفی

    سلام . چطور میتونم از هزینه های وکیل کیفری اطلاع پیدا کنم ؟ موضوع پرونده رو میخوام با خودشون درمیون بذارم

  21. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز . فقط یکبار بررسی خواهد شد . در صورت وجود هرگونه ابهامی می توانید جهت مشاوره تماس بگیرید.

  22. فدایی

    با سلام میشه برای بار دوم از پرونده ای که حکمش داده شده توی دادگاه کیفری و دادگاه تجدید نظر ؟ خیلی ممنون

  23. علی زندی

    خیلی هم عالی . ولی واقعا وکیل کیفری همه این کارا که گفتی انجام میده ؟ والا نمیشه اعتماد کرد !؟

  24. بهادری

    والا ما که رفتیم پیش یه وکیل کیفری هیچکدوم از این وظیفه هایی که شما نوشتید رو انجام نداد آخرشم که سرمون موند بی کلا . الکی فقط وقتو از دست دادیم

  25. عبدلی

    خیلی هم عالی و کامل . ممنون از توضیحات کاملتون

  26. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز . تماس بگیرید و موضوع رو بفرمایید و هماهنگ کنید تا در کمترین زمان ممکن لایحه نگارش و خدمتتون ارسال بشه . موفق باشید.

  27. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز . با شماره های موجود درسایت تماس بگیرید تا برای وکالت راهنمایی کنند . موفق باشید.

  28. جعفری

    یه چند نفر وکیل کیفری خوب تو اصفهان معرفی کنید . والا ادم نمیتونه اعتماد کنه همینطوری وکالت بده .

  29. عنایتی

    اگر بخوام وکالت بدم به وکیل کیفری توی اصفهان باید چیکار کنم ؟ شیرازم و یه پرونده دارم دادگاه اصفهان میخوام سریعا رسیدگی بشه ؟

  30. رهبری

    اگر بخوام وکیل کیفری واسم یه لایحه بنویسه باید چیکار کنم ؟ میخوام تضمینی باشه که رد نشه !؟

  31. سیاوش ابطحی

    وکیل کیفری که کارش رو درست انجام نمیده رو چطور باید ازش شکایت کرد ؟

  32. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    دوست عزیز برای بررسی مدارک و جزئیات موضوع بهتر هست که مشاوره حقوقی داشته باشید.

  33. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    با سلام دوست عزیز ادله و مستندات جهت شکایت لازم است

  34. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز درخواست مطالبه ارش امکان پذیر است . در صورت تمایل می توانید مشاوره حقوقی داشته باشید.

  35. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز در صورتی که از سایت عدل ایران باشد یعنی علیه شما شکایت ثبت شده است .

  36. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز بسته به میزان مواد و شرایط جرم متفاوت است . بهتر است با وکیل مشاوره داشته باشید.

  37. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز . با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا از سامانه رزرو نوبت ، نوبت مشاوره خود را ثبت نمایید . موفق باشید.

  38. نامعلوم

    چطور میتونم با یه وکیل کیفری خوب مشاوره داشته باشم ؟ میخوام کارش خوب باشه

  39. سینه سوخته

    سلام ؛ حکم کسی که ترامادول به بچه 12 یا 13 میفروشه چی هست ؟ چیکار باید بکنیم ؟

  40. اسلامی

    سلام وقت بخیر؛ برام پیامکی از adliran اومده در سایت ثنا هم ثبت نشده بد و از یه شهر دیگه هم هست . معنیش چیه؟ میترسم کلاه برداری باشه ! یا واقعیه ؟

  41. کریمی

    سلام خسته نباشید . با یک نفر مشکل داشتم و اون ریش منو که 14 سانت بوده از ته با قیچی چیده . میتونم ازش شکایت کنم ؟

  42. کارمند

    باسلام.کارمند دولتی هستم. زنم من را تهدید به هتک حرمت و آبروریزی در محیط کارم کرده است. در صورت اتفاق افتادن این کار و شکایت من از وی مجازاتش چه خواهد بود؟

  43. رضایی

    با سلام همسایه طبقه بالای ما خیلی مزاحمت ایجاد می کنه و سرو صدا داره تا ساعت 2 شب مهمان داره باید چیکار کنیم ؟

  44. اصغر رحیمی

    سلام. ببخشید سوال داشتم. من حدود چند ماه پیش رفتم و برای اموزش، همون روز اول دیدم بد اموزش میده بهش گفتم من نمیخام بیام ولی با اصرار زیاد نگه داشت منو به عنوان کارگر فرض کرده میگفت جار رو کن مغازه رو بشور و اصلا خوب اموزش نمیده . مقداری از هزینه هم ازم گرفته ولی بهم یاد نداده دیروز هم بحثمون شد و منو بیرون کرد باید چکار کنم ممنونم میشم راهنمایی کنید.

  45. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز. جهت اطلاع از روال قانونی شکایت کیفری از رابطه نامشروع صورت گرفته تماس بگیرید تا راهنمایی دریافت کنید.

  46. مهدی میرزایی

    سلام وقت بخیر جناب وکیل بنده چند وقتی است متوجه شدم خانومم بهم خیانت کرده و با مرد دیگه رابطه نامشروع داشته حالم خیلی بد لطفا بهم کمک کنید راهکاری قانونی برای طرح شکایت چیه و باید چیکار کنم؟

  47. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز هر جرمی روند قضایی خودش رو باید طی کند . جهت بررسی بیشتر موضوع میتونید از مشاوره با وکیل کیفری استفاده نمایید.

  48. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز . بستگی به نوع سرقت انجام شده و شرایط موضوع دارد . با وکیل کیفری مشاوره داشته باشید موثر است.

  49. امیر احمدی

    سلام ببخشید امکان داره راهنمایی کنید پسر منو با 7 گرم شیشه گرفتن و اجازه نمیدن ببینمش و بهم گفتن تا تاریخ دادگاه منتظر باشید
    خیلی نگرانم الان چی میشه ؟ دادگاه چه حکمی میده ؟ چه اتفاقی میوفته ؟

  50. علیرضا هادیان

    سلام و عرض ادب،از منزل پدر بنده سرقت شده سارق هم یکی از اقوام است میخواستم ببینم اگر پدر بنده رضایت بدهند باز هم سارق مجازات میشه؟اگر بله چه مجازاتی خواهد شد؟

  51. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام . به هر حال عمل درستی نیست ولی جهت بررسی موضوع با وکیل کیفری مشورت نمایید.

  52. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام دوست عزیز . باید شرایط و مدارک موجود مورد بررسی قرار بگیرد . بهتر است تا موضوع رو به طور کامل با وکیل کیفری در میان بگذارید .

  53. لیلی قاسمی

    درود
    از نظر قانون در ایران کسی که گوشی موبایلی پیدا کند و آن را بفروشد قانون چه حکمی برای اون فرد صادر میکند ؟

  54. علی رضایی

    سلام. دو نفر کسی رو به قتل رسوندن و نفراول به گردن گرفت و خانواده مقتول رضایت دادن و نفهمیدن نفر دومی همدست بوده. اگر بعدا خانواده مقتول بفهمن میتونن از نفر دوم شکایت کنن!! ؟؟؟

  55. مدیر سایت

    سلام دوست عزیز بله امکانش هست.

  56. نسترن آقایی

    سلام . آیا برای مردی که به مدت دو سال خانواده خود را ترک کرده و هیچگونه خرجی نمیدهد شکایتی میتوان کرد ؟
    ممنون میشم جواب بدید

  57. کارن

    خواهر این سایت رو بهم پیشنهاد داد . خوشم اومد که مطالب خوبی دارید و کامل توضیح دادید .

  58. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام . نیاز به بررسی توسط وکیل کیفری است . لطفا جهت مشاوره اقدام نمایید

  59. کاربر گرامی نویسنده نوشته

    سلام وقت بخیر بله میتونید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

  60. رضا یاوران

    سلام صبح به خیر میشه بگین چطوری با اقای حامد امیری وکیل کیفری اصفهان تماس بگیرم؟ و این که ایا ایشون کارهای مربوط به چک بی محل کشیدن رو هم انجام میدن؟؟

  61. esfandiari

    سلام و روز به خیر بنده مایلم بدانم ایا امکان دارد که از همسرم از زمان عقد تا زمان دادخواست مطالبه نفقه شکایت کیفری کنم؟

  62. کاظمی

    اخه ادم از کجا بدونه وکیل کیفری که انتخاب کرده خوب و کاربلده؟ من خیلی وسواس دارم و سر پرونده های کیفریم اصلا نمی تونم به راحتی به وکیلی اعتماد کنم میشه کمکم کنین

  63. abbas a

    اگر شخصی ازمون شکایت کنه و بعد دوتا پیامک یکی از شورای حل اختلاف و دیگری از دادسرای عمومی دریافت کنیم یعنی طرف هم ازمون شکایت کیفری کرده هم حقوقی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *