وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی | حامد امیری > مقالات حقوقی  > وکیل ملکی در اصفهان: وکیل متخصص در دعاوی ملک و املاک

وکیل ملکی در اصفهان: وکیل متخصص در دعاوی ملک و املاک

بهترین وکیل ملکی در اصفهان

بهترین وکیل ملکی اصفهان

وکیل ملکی در اصفهان وکیلی است که در دعاوی املاک تخصص دارد. مطالبات ملکی عنوانی است برای مجموعه ای از دعاوی که به نوعی به رابطه بین املاک و افراد مربوط می شود.

اموال غیرمنقول اموالی است که قابل نقل و انتقال نیست و در یک قسمت شامل املاک و اراضی می شود. و در قسمتی دیگر می توان زمین را در محدوده شهری و خارج از محدوده شهری و در قسمتی دیگردر محدوده شهری تقسیم کرد. از طرف دیگر املاک را می توان به املاک تجاری و مسکونی تقسیم کرد. بنابراین دعاوی مختلفی در رابطه با تقسیم بندی فوق وجود دارد که تمامی این دعاوی در حوزه وکیل ملکی است.

عکس قیمت‌های مشاوره سایت وکیل حامد امیری

در بحث املاک ممکن است مسائل مختلفی پیش بیاید که از اصطلاحات قانونی آن بی اطلاع باشیم. مثلاً برای تحویل ملک از فروشنده، طرفین معامله باید در دفتر اسناد رسمی حضور یافته و قراردادی را امضا کنند. در صورت عدم حضور فروشنده، خریدار می‌تواند برای تنظیم سند رسمی به دادگاه مراجعه کند.

وکلای متخصص در امور ملکی اصفهان نسبت به املاک و قوانین آن آگاهی کامل دارند. به طوری که هرگونه تبصره یا ماده ای در قانون جمهوری اسلامی ایران در زمینه املاک را به رسمیت می شناسند.

چنین چیزی کمک بزرگی برای سرعت بخشیدن به پرونده های ملکی است. زیرا وکیل ملکی اصفهان بهترین راه را برای شخص ارزیابی و پیشنهاد می کند. که به نوبه خود خطر شکست در دادگاه و پرونده را کاهش می‌دهد.

چرا به وکیل متخصص امور ملکی در اصفهان نیاز داریم؟

به گفته یکی از بهترین وکیل ملکی در اصفهان. متاسفانه امروزه حاشیه ها و مشکلات ملک و املاک یکی از بارزترین مشکلات جامعه و افراد محسوب می شود. چرا که این امر نیازمند طی کردن مراحل بسیار زیادی می باشد؛

لذا اگر فردی به تنهایی درگیر چنین مشکلاتی شود به دلیل پیچیدگی ها واهمیت موارد حقوقی آن ممکن است در طول مسیر دچار مشکلات زیادی شود و به دلیل آگاهی نداشتن از موارد بسیار مهم و نکات ریز روند پیگیری پرونده به طول انجامد.

امور حقوقی ملکی

دانستنی های حقوقی املاک

خوشبختانه امروزه کمک گرفتن از افراد با تجربه و کارکشته مانند وکلا در جامعه ما رواج پیداکرده است . واکثر افراد در موارد حقوقی اینچنینی از وکلای کاربلد در رابطه با مشکلشان کمک میگیرند. تا هم روند پیگیری پرونده سریع تر طی شود و هم با درصد خطایی کم به مقصود خود برسند. وکیل ملکی در اصفهان به بررسی پرونده های ملکی در اصفهان می پردازد. در مقاله دانستنی های حقوقی املاک قصد داریم درمورد برخی از مشکلات ملکی که افراد را درگیر میکند صحبت کنیم.

👈«نکات مهم در خرید و فروش ملک»👉

موارد حقوقی و کیفری امور ملکی کدامند؟

اکثر مباحثی که در مورد ملک و املاک به وجود می آیند ازجمله موارد حقوقی و کیفری هستند. که انواع مختلفی دارند .نمونه های حقوقی آن شامل:

تنظیم سند، اخذ پایان کار، اخذ صورت مجلس تکلیفی، وقف و… می شود و ازجمله موارد کیفری میتوان به جعل سند، فروش مال غیر و… اشاره کرد که به توضیح برخی از آنها میپردازیم.

هماهنگی مشاوره با وکیل دادگستری در اصفهان حامد امیری

اخذ پایان کار

اخذ پایان کار یکی از موارد رایج در زمینه های ملکی می باشد. به طوری که وکیل یا خود شخص سازنده بعد از ساخت ساختمان مورد نظر به شهرداری مراجعه کرده و درخواست پایان کار می دهد. که شهرداری نیز بعد از بررسی های لازم و تایید کارشناسان مربوطه اقدام به صدور پایان کار ساختمان می کند؛

این موارد در صورتی انجام می پذیرد که ساختمان مربوطه هیچگونه بدهی و خلافی نداشته باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل در ارتباط با اخذ پایان کار می توانید. با وکیل متخصص امور ملکی در اصفهان تماس و مشکل خود را حل کنید.

تنظیم سند رسمی

یکی از موارد بسیار مهمی که وکیل متخصص امور ملکی اصفهان به آن اشار میکند. که بهتر است در این زمینه از وکیل کاربلدی که در زمینه ملکی تجربه کافی دارد کمک شود تنظیم سند رسمی می باشد ،

در صورتی که شخصی قصد خرید ملکی را داشته باشد ، باید حتما با کمک وکیل خود از سند داشتن ملک اطمینان حاصل کند و با پیگیری های مختلف بررسی نماید‌ سند در رهن بانک و یا در بازداشت نباشد.

چرا که در صورت وجود چنین مشکلاتی دادگاه به نفع خریدار رای نخواهد داد و درصورتی که فروشنده برخلاف تعهد انتقال سند را انجام ندهد،  وکیل ملکی میتواند با ارائه ی دادخواستی از دادگاه بخواهد تا ملک به اختیار دادگاه به نام خریدار منتقل شود.

سند جعلی و کلاهبرداری

همانطور که گفتیم موارد ملکی شامل موارد کیفری نیز می شود. و از آنجا که این موارد پیچیدگی های بسیاری را دارد، کمک از وکیل ملکی اصفهان امری ضروری محسوب می شود.

زیرا شخصی که در حق او کلاهبرداری اتفاق افتاد باشد. فقط با ارائه مدارک معتبر می‌تواند. اقدام حق خود کند و وکیل ملکی میتواند به فرد برای جمع آوری مدارکی که از نظر دادگاه قابل قبول است کمک کند.

در موارد جعل سند نیز اگر خود شخص اقدام نکرده باشد با ارائه ی مدارک از دادگاه تقاضای احقاق حق شخص را کند.

 منظور از وقف مال چیست؟

وقف کردن مال برای موارد مختلفی صورت میگیرد ، گاه افراد خواهان عمل کردن به وصیت متوفی هستند که اینکار از طریق وکیلی که وکالت به او داده شده است انجام میگیرد؛ گاهی نیز مالک حقیقی خود قصد وقف مالش را دارد که این شخص باید صلاحیت های لازم برای انجام این کار را داشته باشد.

یعنی عاقل و مختار باشد و دیوانه و کودک نباشد و به خواسته ی خود اینکار را انجام دهد که اگر ساکن اصفهان هستید،  بهتراست در چنین مواردی به دلیل رعایت مراحل قانونی و نکات ریز از وکیل ملکی در اصفهان کمک بخواهید.

روابط موجر و مستأجر کدامند

تعریف اجاره

اجاره عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین عقد مستاجر اقدام به اجاره ملک و اموال طرف دیگر عقد یعنی موجر با مشخص نمودن مدت زمان و اجاره بها معین که اصطلاحاً در عرف بدان کرایه گفته می شود،می پردازد.

وکیل ثبتی در اصفهان
عقد و قرارداد اجاره دارای دو طرف یعنی موجر و مستأجر بوده که موجر در معنای لغوی و حقوقی خود به اجاره دهنده،کرایه دهنده،کسی که ملکی را اجاره دهد معنا می شود و مستأجر نیز در معنی لغوی و حقوقی خود به اجاره دار،کرایه نشین،متصرف بودن معنا می شود.

👈«وظایف بنگاه املاک در قبال مستاجر و وظایف مشاور املاک»👉

برای اجاری آپارتمان، ملک، واحد تجاری بهتر است از وکیل مشاوره بگیرید

عقد اجاره دارای شرایطی است که افراد عادی از آن مطلع نبوده و به دلیل عدم اطلاعات لازم و کافی و به منظور سهولت در این امر لازم است در این زمینه از وکیل مربوطه که در این موضوع دارای تجربه کافی بوده کمک گیرند تا با تنظیم اجاره نامه ای اصولی و طبق قانون از هرگونه تضییع و ضایع نمودن حقی ممانعت به عمل آورند.در خصوص صحت عقد اجاره شرایطی حکم فرماست

که در این مطلب به چندین مورد اشاره می نمایم:

  1. موجر و مستأجر می بایست دارای اهلیت استیفا بوده بدان معنا که هر دو طرف عقد قابلیت اجرا حق یا قبول تعهد را داشته باشند که افرادی که فاقد اهلیت استیفا بوده در قانون کشور ما محجور خوانده می شوند که افراد محجور از تصرف در اموال و حقوق مالی خود ممنوع بوده اند
    این افراد شامل سه دسته 1-صغیر 2-سفیه و 3-مجنون بوده اند در نتیجه موجر و مستأجر می بایست عاقل و بالغ باشه تا عقد اجاره صورت گیرد.
  2. موجر می بایست مالک ملک از قبیل (خانه،مغازه و…) باشد و کسی به غیر از خود مالک،وکیل یا نماینده قانونی آن نمی تواند اقدام به اجاره ملک نماید در خصوص مستأجر چنانچه از اجاره ملک به افراد دیگری منع نگردد این امر بلامانع می باشد.
  3. مدت اجاره می بایست تعیین گردد، چناچه مدت و زمان اجاره تعیین نگردد چنین عقد اجاره ای باطل و هیچ گونه ترتیب اثری نخواهد داشت چرا که تعیین مدت زمان اجاره از اوصاف اساسی عقد اجاره می باشد.
  4. اجاره نامه می بایست طبق قانون روابط موجر و مستأجر به صورت کتبی در دو نسخه با وجود دو شاهد تنظیم گردد. چرا که بدون وجود اجاره نامه کتبی هر یک از طرفین عقد با مشکلات فراوانی رو به روخواهند بود.

اخذ نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری

قرارداد اجاره نامه چگونه تنظیم کنیم؟

در اکثر موارد پیشنهاد می شود تا در زمینه هایی که نیاز به نوشتن قراردادی مبنی بر تعهد طرفین است. از وکیل ملکی یا وکیل مربوط به آن زمینه کمک گرفته شود .

چرا که اکثر افراد از بسیاری قوانین مربوط به آن زمینه اطلاعات کافی ندارند و ممکن است حقشان ضایع شده و در عبارتی ساده تر سرشان کلاه گذاشته شود.

یکی از این موارد که به نوشتن قرارداد نیاز دارد اجاره نامه است درواقع فرد مستاجر با مالک اجاره نامه ای را تنظیم میکنند و در آن مدت زمانی که مستاجر حق استفاده از ملک را دارد و مبلغی که به عنوان ودیعه به مالک داده است نوشته میشود .

مهمترین نکته ی این قرارداد این است که باید در آن ذکر شود تا زمانی که مستاجر درخانه ی مالک سکونت دارد ، حق تصرف در ملک را به طور کامل دارا می باشد.  درصورتی که مالک بخواهد مانع تصرف مستاجر شود مورد جریمه واقع خواهد شد‌.

در برخی موارد نیز فردی که قصد اجاره دادن ملک خودش را دارد خودش در هنگام نوشتن قرارداد حضور نداشته و به وکیل مربوطه وکالت این کار را می دهد که در چنین مواردی حتما باید وکیل طبق گفته ی مالک قرارداد را تنظیم کند.

حضور وکیل در دعاوی های ملکی در اصفهان

مواردی که در بالا ذکر شد بخش کوچکی از موارد حقوقی و کیفری ای است که به زمینه ی ملک مربوط می شود و هرکدام از آنها قوانین خاص خودش را برای پیگیری دارد .معمولا افراد عادی با اطلاعات اندک توانایی پیگیری و رسیدگی به چنین پرونده هایی را به دلیل پیچیدگی آنها ندارند.

اگر شخصی بخواهد به تنهایی چنین پرونده هایی را پیش ببرد قطعا مدت زمانی طولانی نیاز است؛ درچنین مواردی از وکلای حقوقی متخصص ملک استفاده می شود تا علاوه بر درست پیش رفتن موضوع موردنظر ، روند سرعتی آن نیز به درستی و در کمترین زمان طی شود.

شما میتوانید برای مشاوره گرفتن در زمینه ی ملکی در اصفهان با شماره های درج شد‌ه تماس حاصل کرده و با تعیین وقت قبلی از مشاوره‌ی وکیل ملکی در اصفهان برخوردار شوید و پاسخ پرسش های خودرا بیابید ، حامد امیری وکیل ملکی خوب در اصفهان بهترین مشاوره را به شما ارائه داده و نهایت تلاششان را برای احقاق حق شما خواهند کرد.  پرونده های موفق و بیشمار موسسه ی حقوقی حامد امیری در زمینه های مختلف می تواند نویدی باشد برای موفقیت پرونده ی شما.

مشاوره فوری با وکیل در خصوص قراردادها ملکی در اصفهان:

دفتر وکالت حامد امیری یکی از بهترین وکیل حقوقی در اصفهان، با بیش از یک دهه سابقه درخشان در پرونده‌های متعدد و اخذ آراء موفق آماده ارائه کلیه خدمات حقوقی اعم از مشاوره‌های تخصصی، قبول وکالت، نگارش حقوقی و تنظیم قراردادها در تمامی موارد دعاوی حقوقی، امور کیفری، دعاوی خانواده، امور تعزیرات، اداره کار به هموطنان گرامی میباشد.

پذیرش حضوری: شنبه تا سه شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ لغایت ۲۰:۳۰

پذیرش غیر حضوری: در تمامی ایام هفته از ساعت ۱۳:۰۰ لغایت ۱۶:۰۰

مشاوره فوری: در تمامی ایام هفته از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۲۳:۰۰

آدرس دفتر وکالت: اصفهان، خیابان سجاد، ابتدای خیابان قائم مقام فرهانی، مجتمع شیخ بهایی طبقه اول واحد ۱۱

کاربر گرامی

نویسنده وکیل: حامد امیری یکی از بهترین وکیل در اصفهان، با بیش از یک دهه سابقه درخشان در پرونده‌های متعدد و اخذ آراء موفق آماده ارائه کلیه خدمات حقوقی اعم از مشاوره‌های تخصصی، قبول وکالت، نگارش حقوقی و تنظیم قراردادها در تمامی موارد دعاوی حقوقی، امور کیفری، دعاوی خانواده، امور تعزیرات، اداره کار به هموطنان گرامی میباشد.

129 نظرات

  • ناشناس
    پاسخ 18 آذر 1402 در 5:49 بعد از ظهر

    آیا وکیل ملکی می تواند در زمینه منطقه بندی و مقررات کاربری اراضی اصفهان به من کمک کند؟

  • ناشناس
    پاسخ 18 آذر 1402 در 7:42 قبل از ظهر

    وکیل متخصص ملک و املاک در اصفهان در چه مواردی می تواند به من کمک کند؟

  • مهمان
    پاسخ 11 آذر 1402 در 3:57 بعد از ظهر

    مسائل رایجی که یک وکیل دارایی می تواند به حل آنها کمک کند چیست؟

  • دهخدایی
    پاسخ 11 آذر 1402 در 12:51 قبل از ظهر

    آیا برای سرمایه گذاری املاک و مستغلات به وکیل ملکی نیاز دارم

  • مهمان
    پاسخ 9 آذر 1402 در 11:32 قبل از ظهر

    سلام ببخشید سوال داشتم خطرات خرید ملک بدون سند چیست؟

  • ناشناس
    پاسخ 9 آذر 1402 در 3:25 قبل از ظهر

    سلام آیا می توانم به عنوان نماینده فروش ملک بدون مجوز رسمی از مالک اقدام کنم؟

  • ناشناس
    پاسخ 9 آذر 1402 در 1:53 قبل از ظهر

    سلام وقت بخیر سوال داشتم خواهش میکنم کمکم کنین. آیا بازاریابی و تبلیغ ملک برای فروش بدون مجوز از مالک قانونی است؟

  • ناشناس
    پاسخ 7 آذر 1402 در 10:42 قبل از ظهر

    فروش ملک بدون رضایت مالک چه عواقب قانونی دارد؟

  • محمد رضا
    پاسخ 6 آذر 1402 در 5:54 قبل از ظهر

    سلام وقت بخیر ببخشید من برادرام و خواهرام بدونه اجازه ملک پدری را فروختن من میخوام شکایت کنم میشه راهنمایی کنین ممنون میشم

  • یارمحمدی
    پاسخ 4 آذر 1402 در 6:20 بعد از ظهر

    من یه زمین داخل اصفهان دارم میخواستم یه وکیل باتجربه و خبره بگیرم هزینه وکالت هم پرداخت میکنم طور میتونم با اقای امیری صحبت کنم؟

  • مهمان
    پاسخ 30 آبان 1402 در 5:13 قبل از ظهر

    سلام خسته نباشین سوال داشتم چه زمانی به تایید و اثبات وقوع بیع نیاز هست؟

  • محمد روستازاده
    پاسخ 29 آبان 1402 در 11:49 قبل از ظهر

    سلام وقت بخیر ببخشید سوال داشتم آیا از سازنده ساختمان می‌توان اپارتمان بخریم یا حتما باید مالک ضمن موافقت قرارداد را امضا کند؟

  • ناشناس
    پاسخ 29 آبان 1402 در 3:23 قبل از ظهر

    من خانه ای را از آقای x خریدم و ساکن خانه هستم.هفته پیش چند نفر اومدن و حکم تخلیه خانه داشتن متوجه شدم فروشنده که خانه رو به آقای x فروخته ،قرارداد مابینشونو باطل کرده که در قرارداد نوشته شده طرفین به دلایل شخصی با پرداخت ضرر و زیان به مبلغ 120تومن معامله را میتوانن فسخ کنن.
    حالا رفته دادگاه گفته ضرر و زیان تاریخ نزدن براش و این شرط معامله هستش و تاریخ نداره شرط باطل و کل معامله باطل(البته ضرر و زیان در قرارداد تایپ شده و اتحادیه به بنگاه داده قراداد) الان من چیکار کنم

  • یاسر موسوی
    پاسخ 28 آبان 1402 در 3:24 بعد از ظهر

    سلام و عرض ادب خدمت آقای حامد امیری به جرعت میتونم بگم بهترین وکیل در امور ملکی هستن من در تاریخ 1402/08/24 مشاوره تلفنی رزرو کردم خیلی دقیق به حرف های بنده گوش دادن و بعد مدارک را براشون ارسال کردم و ایشون مطالعه کردن و راهنمایی باورنکردنی بهم دادن که به امید خدا حق خودم را خواهم گرفت واقعا ممنونم از راهنماییتون و مشاوره خوبتون موفق باشید.

  • Carrie
    پاسخ 22 اسفند 1401 در 7:40 قبل از ظهر

    لیست 5
    وکیل ملکی خوب در اصفهان – حامد امیری

  • k.ml
    پاسخ 8 آذر 1401 در 6:11 بعد از ظهر

    بسیار عالی

  • عباسمنش
    پاسخ 29 آبان 1401 در 4:17 قبل از ظهر

    درود
    ایا وکیل ملکی را می شناسید که بتواند برای خرید ملک در دبی و اقدامات قانونی مورد نیاز بنده را همراهی کنند؟

  • نسیم
    پاسخ 10 آبان 1401 در 8:58 بعد از ظهر

    سلام من چند سال پیشبا وام جانبازی پدرم خانه ای خریدم و خب و این خانه اجباری باید به نام جانبازی باشه و تا پایان اقساط 2 ساله سند به رهن بانک میره. حالا سوال من از وکیل ملکی اصفهان اینه که بعدش چیکار کنم؟ بعد از فوت پدرم مالک قانونی خانه ام خواهم بود و دادگاه حرف من را می پذیرد و خواهر و برادرم نمی توانند خانه ام را مطالبه کنند آیا با عقد و قولنامه مشکل حل می شود یا باید کار دیگری انجام دهم؟

  • بهرامی
    پاسخ 9 آبان 1401 در 1:02 قبل از ظهر

    با سلام یک آپارتمان در تاریخ 21 تیرماه امسال به مزایده گذاشته شد و پس از گذشت یک ماه برای پرداخت وجه الان بیش از دو ماه و نیم از برگزاری مزایده می گذرد اما وکیل برنده مزایده مراحل نقل و انتقال را انجام نداده است و خیلی کند داره این کار را انجام می دهد و من نتوانستم حق ملک را از دادگاه بگیرم و هر بار که به ضابط دادگستری مراجعه می کنم . مجری می گوید مراحل اداری در حال انجام است، می خواستم بدانم برای تسهیل این روند باید چه کار کنم البته مبدانم که وکیلی که برنده مزایده شده است (با توجه به اطلاعاتی که از آنها دارم) خیلی کم کاری میکند و در این مدت ارزش پول من افت کرده!
    اگر میشود مرا راهنمایی کنید
    باسپاس

  • جامیرا
    پاسخ 7 آبان 1401 در 5:03 بعد از ظهر

    سلام
    پدرم صاحب یک خانه مسکونی دو طبقه است که روی این دو طبقه بدون مجوز یک طبقه سوییت شیک هم ساخته شده است، زیرا این طبقه با شهرداری مشکل دارد و خانه نیز یک ساختمان قدیمی است و پدرم می خواهد طبقه همکف ساختمانمون رو بدون سند به مادرم تحویل بدم چیکار باید کرد؟

  • عباسیان
    پاسخ 3 آبان 1401 در 9:18 قبل از ظهر

    سلام روز بخیر
    من دختری دارم که در خارج از کشور زندگی میکنه و ملکی داریم که به نام من و ایشونه البته من ازش وکالت تام دارم.
    حالا قصد فروش این ملک رو دارم؛ آیا برای فروش به مدارک شناسایی دخترم هم نیاز دارم یا خیر؟

  • Kian
    پاسخ 1 آبان 1401 در 4:17 قبل از ظهر

    درود
    اگر پدری به دو پسرش ملکی را ببخشد که پسر بزرگشان بالغ بوده اما با توجه به سن کم فرزند دیگر خود پدر قیمومیت آنها را برعهده داشته و این ملک را نیز در شرایط عادی به آنها داد. البته با سندی که دست نوشته و به امضای شهود نیز رسیده باشد و حالا سوال این است که ایا پس از فوت پدر، دختران می توانند شکایت کرده و از اموال مذکور سهم بگیرند؟ ؟

  • جیمزباند
    پاسخ 27 مهر 1401 در 10:19 قبل از ظهر

    یعنی فقط 5 تا وکیل ملکی خوب در اصفهان داریم؟ اینهمه وکیل داریم اینجا چرا اسم اونا رو نیوردید؟ این همش تبلیغاته

  • ناشناس
    پاسخ 25 مهر 1401 در 1:07 قبل از ظهر

    وکیل ملکی شما فقط در اصفهان به امور ملکی رسیدگی میکنه؟ من پرونده ای در گرگان دارم و نیاز به یه وکیل کارکشته ملکی دارم لطفا پاسخم رو بدهید که بدونم

  • عباسی
    پاسخ 24 مهر 1401 در 5:31 قبل از ظهر

    سلام جناب من یه سوال ملکی داشتم: خانواده پدری من حدود 100 سال پیش در روستا زندگی میکرده و تقریبا 40 سال پیش به شهر مهاجرت کردن. اونها در روستا یه خانه داشتن که بعد از فوت پدربزرگم این خانه مخروبه شده ما هم هیچ سند و مدرکی دال بر اینکه این خانه مال ایشونه نداتشیم
    چندسال پیش عموی بنده بی خبر رفته و خانه رو بازسازی کرده و با استشهاد شورا و محل مالکیت خانه رو به اسم خودش زده ایا ما می توانیم ادعایی بر اینکه این ملک ورثه ایه داشته باشیم؟ این رو هم در نظر بگیرید که ما نه مدرکی داریم و نه سندی یعنی تنها می توانیم به شهادت شاهدهایی که داریم اکتفا کنیم و ایا در این راه کمک گرفتن از یک وکیل ملکی خبره داخل اصفهان می تونه بهمون کمک کنه ؟ چون خانه در یکی از روستاهای اطراف اصفهان هس

  • ناشن
    پاسخ 23 مهر 1401 در 7:30 قبل از ظهر

    اگر ملکی را در اصفهان منطقه سپاهان شهر خریداری کرده باشیم و در حال حاضر فروشنده ملک این ملک را تخلیه نمیکند باید چه کنیم؟شکایت هم کردیم ولی روند قانونیش خیلی طول میکشه ابا وکیل ملکی در اصفهان هست که بتوانه مورد ما را بررسب کنه؟ من خودم چون اهل اصفهان نیستم پیگیری پرونده برام وقت گیر و دشواره.
    لطفاً راهنمایی کنید کع بدونم باید به چه صورت کارم رو پیش ببرم

  • gigi
    پاسخ 21 مهر 1401 در 5:22 قبل از ظهر

    با سلام و عرض ادب خدمت وکیل ملکی اصفهان، اینجانب در سال 93 از شخصی 350 متر زمین کشاورزی خریدم و در همان سال چک دادم و به صاحب ملک پرداخت شد و از سال 93 زمین در اختیار اینجانب قرار گرفت. و اینکه تا سال گذشته فرد مورد نظر فوت کرد، در حال حاضر یکی از ورثه من را از ورود به ملک ممنوع کرده است و در حالی که همسر و فرزند متوفی از این معامله اگاه بودن، مرا تهدید می کند و تقاضای عقدنامه می کند. چکی هم که همان سال دادم پرداخت شده حال روند کار من به چه صورت است؟

  • سلیمیان ریزی
    پاسخ 10 مهر 1401 در 11:34 قبل از ظهر

    سلام و وقت بخیر . ما یه وکیل برامون قرارداد رو نوشته اون چیزی که میخواستیم رو اوکی نکرده و کلی هم بحث کردیم باهاش و زیربار نرفته دیکه نمیخوایم باهاش کار کنیم . میشه بیام پیش وکیل ملکی شما ؟ برامون قرارداد رو عوض کنه یه نگاهی بندازه یا نه ؟

  • شریفی نیا
    پاسخ 9 مهر 1401 در 7:55 قبل از ظهر

    وکیل ملکی اصفهان میخواستم ؟ چطوری میتونم برام یه قرارداد ملکی تنظیم کنن ؟ راهنمایی کنید ؟

  • مهرداد بابایی
    پاسخ 4 مهر 1401 در 7:53 بعد از ظهر

    سلام وقت بخیر . برای تقسیم ملک موروثی هم باید وکیل ملکی مراجعه کنیم ؟ ملک بزرگ و قیمت داره هست حدودا هزینه وکالت چقدر هست ؟

  • دهقانی مراد
    پاسخ 1 مهر 1401 در 6:43 بعد از ظهر

    سلام . بنده 100 هکتار زمین کشاورزی قولنامه ای خریدم ولی متاسفائه قبل از این که سند رو فروشنده بزنه فوت میکنه . حالا باید از وراث شکایت کنم برای سند واسشون شکایت بدیم ؟ اگه سند نزنن میشه با حکم قاضی سند زد یا نه ؟

  • موسوی
    پاسخ 1 مهر 1401 در 8:25 قبل از ظهر

    با سلام و خسته نباشید.
    وقتی ازدواج کردم، متعهد شدم که سه دونگ خانه به نام همسرم بزنم ، اما زمان آن مشخص نکردم ، هر وقت خانه ای ساختم، متعهد شدم که سه دونگ خانه به نام همسرم بدم. حالا میخوام بدونم این سه دانگ رو خانم میتونه از من بگیره؟

  • دارابی
    پاسخ 30 شهریور 1401 در 9:00 بعد از ظهر

    من دو سال پیش خونه خریدم تا 90 درصد پول رو دادم و آخرش که موقع تحویل میرسه باید بقیه رو بدم. با دو سال تاخیری که داشت در دادگاه رضایت دادیم تا در عوض برایم کمد و کمد بذارد . بعد از اینکه در دادگاه رضایت دادم زده زیر حرفش و میگه نمیزنم . دادگاه هم 20 روز به من فرصت داد تا تجدید نظر کنم. من میتونم رضایتم رو پس بگیرم ؟ خواهش میکنم جواب بدید ممنون

  • مولایی
    پاسخ 14 شهریور 1401 در 3:13 قبل از ظهر

    با عرض سلام و ادب بنده سال 1400 یه یکی از دوستام اعتماد کردم و یک واحد رو که پیش فروش کرده بودند ازش خریدم به قیمتی که اون روز بوده الان یک سال گذشته من حدودا 600 میلیون دستش دارم . دیدم بنر زدن و نوتن پیش فروش واحدها و همون قیمتی که به من گفتن رو نوشتن حالا آیا من بخاطر پولی که دستش دارم البته کل مبلغ نیست حق سود قانونی و عرفی ازش ندارم ؟ چرا باید همون قیمت بازم بزنه ؟

  • شهیدی
    پاسخ 14 شهریور 1401 در 1:18 قبل از ظهر

    با سلام و خسته نباشید . سوالی داشتم اینکه مادرشوهرم یک دانگ از خونشو توی محضر و با سند زده به نام پسرم دقیقا توی محضر سند یک دانگ رو جدا کردند و زدن به نام پسرم . حالا شوهرم یه نوشته دست نویس بدون هیچ محضری و سندی از پسرم گرفته که این یک دانگ رو بخشیدم به پدرم ! . میخوام ببینم این برگه ارزشی داره و قانونی هست ؟ آیا میتونیم این رو پس بگیریم هیچ محضری نرفتن و ثبت قانونی هم نشده میشه باطلش کرد یا اصلا پسرم عمل نکنه ؟

  • هاشمی
    پاسخ 13 شهریور 1401 در 7:05 قبل از ظهر

    سلام بخاطر یسری از مسائل مجبور شدم خونه رو به نام خانمم بزنم ولی ایشون ظرفیت نداره و سر هر چیزی هر بحثی میشه منو از خونه بیرون میکنه خیلی برام سخته تحمل این اوضاع . میخوام ببینم میتونم از پس بگیرم ؟ راهی هست ؟

  • یاوری اسفندیار
    پاسخ 13 شهریور 1401 در 12:16 قبل از ظهر

    با سلام
    آیا شخصی که وکالت فروش ملکی را در دست دارد .
    می تواند بدون در دست داشتن سند ملک ، ملک مورد نظر را بفروشد؟
    آیا امکان اخذ سند المثنی وجود دارد ؟

  • قاسم نژاد
    پاسخ 12 شهریور 1401 در 6:46 قبل از ظهر

    سلام وقت بخیر جناب وکیل . پدرم 2 تا خونه و یک مغازه داشتن که همش یک سند داره و سند هم تک برگ بوده قرار شد که سه دانگ رو به نام برادرم بزنه و با برادرم رفتن محضر و برادرم سند تنظیم کرد پدرن متوجه نشده و امضا کرده و حالا فهمیدیم که بجای 3 دانگ 6 دانگ توی سند نوشته و بنام برادرم شده میخواستم بدونم میشه کاری کرد ؟؟؟ فسخ میشه کرد ؟

  • زمانی فر
    پاسخ 3 شهریور 1401 در 7:15 بعد از ظهر

    با سلام و احترام . برای دادخواست الزام به تنظیم سند به کسی که فوت شده و دسترسی به وراث هم نیست چیکار باید کرد . از کجا میشه گواهی حصر وراثت گرفت و مراحلش چیه ؟ با تشکر فراوان

  • جعفری
    پاسخ 3 شهریور 1401 در 4:01 بعد از ظهر

    باسلام وقت بخیر. ملکی رو خریدم که مالکی که بمن فروخت قانون مالک محسوب میشه ولی ملک چندین بار قولنامه ای خرید فروش شده مالک از وراث مالک اصلی شکایت کرده که بیان ملک رو بنام بزنن و دادگاه بنفعش رای داده ولی مشکل مالیاتی هست که این چند سال روی هم جمع شده و کسی زیر بارش نمیره هیچکدوم از مالک ها نمیدن مالیات رو . میشه کاری کرد یا اموالی توقیف کرد تا مالیات رو بدن ؟

  • عبداللهی
    پاسخ 25 مرداد 1401 در 8:00 قبل از ظهر

    والا وکیل ملکی گرفتیم کلی هم پول دادیم هیچ کاری واسه ما نکرد . چرا وقتی نمیتونن کاری کنن پول میگیرن و چطور از گلوشون پایین میره . والا که عادت شده واسه همه بخدا من حلال نمیکنم کلی زحمت کشیدم واسه این پول . خدا خیرشون نده

  • کیانی هوشنگ
    پاسخ 17 مرداد 1401 در 7:14 قبل از ظهر

    سلام خدا قوت . یه مستاجر دارم که به ایزوگام پشت بام و سنگ فرش حیاط خسارت شدیدی وارد کرده و به روی خودش هم نمیاره چندبار طلب خسارت کردم . مراحل شکایت رو راهنمایی کنید . خودم میتونم دادخواست مطالبه خسارت از دادگاه انجام بدم ؟

  • شکرالله
    پاسخ 15 مرداد 1401 در 1:43 بعد از ظهر

    سلام . چند سالی هست که توی یه خونه اجازه نشینم . درسته که میگن اگه کسی ۵ سال توی یه خونه اجاره‌نشین باشه ، می‌تونه نسبت به اون خونه ادعا کنیم ؟

  • صادقی
    پاسخ 6 مرداد 1401 در 3:06 قبل از ظهر

    ملکی که چند ساله خالیه وبی صابه نمیشه خرید و فروش کرد ؟ چند ساله که کسی سراغش نمیاد و معلوم نیست مال کیه ! ما میخوایم بخریم و بکوبیم و بسازیم . وکیل ملکی کاری میتونه انجام بده ؟ چطوریه چیکار کنیم ؟

  • شریفی
    پاسخ 30 تیر 1401 در 7:48 بعد از ظهر

    وکیل ملکی کامل تمام موارد مربوط به پرونده رو خودش انجام میده ؟ یعنی اگر موکل نباشه اوکیه ؟

  • علی نورانی
    پاسخ 22 تیر 1401 در 11:17 بعد از ظهر

    ما یه داماد داریم که خیلی دور پدرومون سوسه میومد و پدرم منم هوش و حواس درستی نداره هی همه ازش تعریف میکردن که چه داماد خوبیه تا اینکه یهو گفتن که این خونه رو با وکالت خودش فروختن در صورتی که همچین چیزی نیست ! حالا اگر با ترفند از پدرم امضا گرفته باشند و خونشو بالا کشیدن میشه ثابت کرد و خونه رو پس گرفت ؟

  • فریبا کریمی
    پاسخ 19 تیر 1401 در 7:03 بعد از ظهر

    خیلی ممنون از سایتتون خیلی مفیده . من همیشه مطالبی که واقعا نیاز دارم از اینجا میخونم .

  • سلیمانی فر
    پاسخ 14 تیر 1401 در 8:30 بعد از ظهر

    سلام . من هشت سال پیش یه خونه ای فروختم ولی حالا کسی که خریده ادعا کرده که اون موقع بهش گرون فروختیم و 15 خسارت داشته شورا هم بهش رای دادن . من باید چیکار کنم ؟ راهی هست که به نفع من باشه ؟

  • سیما نوری
    پاسخ 6 تیر 1401 در 9:19 قبل از ظهر

    سلام. میخواستم برای کارهای ملکی وکیل بگیرم ولی چطور بدونم که وکیل شما میتونه این کار رو انجام بده یا نه ؟

  • ملک پور
    پاسخ 30 خرداد 1401 در 8:53 قبل از ظهر

    برای خرید خونه ای که سه مالک دارد، آیا نوشتن قولنامه کفایت می‌کند؟

  • سمیعی
    پاسخ 30 خرداد 1401 در 1:01 قبل از ظهر

    من میخوام قرارداد اجاره خانه رو برای هشت ماه تنظیم کنم آیا این امکان وجود داره؟

  • فریدون مشیری
    پاسخ 29 خرداد 1401 در 5:39 بعد از ظهر

    من حدودا 12 سال پیش زمینی واقع در منطقه ازاد انزلی 600 متری خریدم . مهر و امضا شورا و بنگاه هم هست . ویلا ساختم و تمام امکانات اب برق گاز و پلاک داره ولی الان کمیته امداد میگه این زمین مال منه و دوباره باید از ما بخرین!
    من باید چیکار کنم ؟

  • حج اکبر
    پاسخ 29 خرداد 1401 در 2:12 قبل از ظهر

    یه قرارداد خونه بستیم حالا فهمیدیم که خونه مشکل داره . قیمتش خوب بود گفتیم شاید ادم باانصافیه حالا فهمیدیم خونه مشکل داشته که قیمت خوب دادن هرکار میکنیم قرارداد رو فسخ نمیکنه چیکار کنیم ؟ یعنی میتونه باطل نکنه؟

  • رشیدی
    پاسخ 28 خرداد 1401 در 8:14 بعد از ظهر

    چطوری میتونم قرارداد اجاره رو فسخ کنم ؟

  • امینی
    پاسخ 22 خرداد 1401 در 3:29 بعد از ظهر

    خدا خیرشون نده زمینمو با کلاهبرداری بالا کشیدن وکیل هم چیکاری نتونست بکنه . من موندم صفرصفر . واقعا وکیل باید خبره باشه .

  • علی قهرمانی
    پاسخ 22 خرداد 1401 در 1:44 قبل از ظهر

    وکیل ملکی خوب در اصفهان میخوام کارکشته و کاربلد ؟

  • مردانی شریف
    پاسخ 21 خرداد 1401 در 9:34 بعد از ظهر

    سلام . ما سه تا برادریم یه ملک بزرگی بهمون ارث رسیده با چندتا زمین ولی یکی از برادرام اون ملک بزرگ رو تصرف کرده و ادعا داره که بیشترش مال اونه و هرکار میکنیم زیربار نمیره که سهم ما مساوی هست . میخواستم ببینم باید چیکار کنیم ؟ میشه اثباتش کرد یا نه ؟ تشکر

  • شراره
    پاسخ 15 خرداد 1401 در 7:34 قبل از ظهر

    وکیل ملکی خوب میخوام . معرفی کنید لطفا !

  • درسا
    پاسخ 14 خرداد 1401 در 2:19 قبل از ظهر

    ببخشید شرایط وکالت وکیل ملکی اصفهان به چه صورته ؟ میشه هزینه وکالت رو بفرمایید ؟ ممنون

  • جمشید صادقی
    پاسخ 13 خرداد 1401 در 8:12 بعد از ظهر

    سلام خیلی ممنون بابت مطلب خوبتون فقط میشه یه وکیل خوب ملکی توی اصفهان معرفی کنید !؟ میخوام کاربلد باشه الکی تایم هدر ندیم .

  • Sharyn
    پاسخ 23 اردیبهشت 1401 در 2:57 بعد از ظهر

    This piece of writing will help the internet visitors
    for creating new website or even a weblog from start to end.

    Also visit my site: audi a3 ecu

  • سلطانی فر
    پاسخ 20 اردیبهشت 1401 در 2:05 بعد از ظهر

    چطور می توانیم قرارداد اجاره را فسخ کنم؟ از مستاجرم ناراضی هستم و همسایه ها هم خیلی شکایت کردن ازش . راهی هست ؟

  • نادین
    پاسخ 20 اردیبهشت 1401 در 3:29 قبل از ظهر

    میخوام خونه بخرم ولی میخواستم بدونم فقط قولنامه باید تنظیم بشه یا انتقال سند در دفتر اسناد رسمی کافیه؟

  • آمنه
    پاسخ 17 اردیبهشت 1401 در 8:43 قبل از ظهر

    سلام . طلاق گرفتم و یه مقدار زمین از مهریه ام هست باید شوهرم بهم بده ولی میخواد هرطور شده نده و بکشه بالا سهم منو . میشه راهنمایی کنید !؟

  • صاحبخانه
    پاسخ 17 اردیبهشت 1401 در 7:32 قبل از ظهر

    ببخشید خانه ما در کوچه بن بستی است و همسایه جدید آخر بن بست آخرین ملک منزل خریده است و چهار پله در کوچه روبروی ملک ما ساخته و کوچه را تصرف کرده ! میشود جلوی این کار رو گرفت یا ازش شکایت کرد ؟

  • علی صالحی
    پاسخ 16 اردیبهشت 1401 در 4:44 بعد از ظهر

    سلام؛ من در سال 97 به دادگاه مراجعه کردم و با مدرک توضیح دادم که مالک ملک نیستم و اتهام تبرئه شده و به صاحب ملک برگردانده شد و صاحب ملک اسناد ملک را در دادگاه تحویل داد. اما این اتفاق نیفتاد و ملک به نام من تخریب خواهد شد. بدون اطلاع صاحب ملک. آیا مالک ملک می تواند اعتراض کند؟ و تکلیف من چیست که مالک ملک نیستم ؟

پیام بگذارید