وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی | حامد امیری > مقالات حقوقی  > وکیل قتل در اصفهان: مبارزه وکلای دفاع در پرونده‌های قتل!

وکیل قتل در اصفهان: مبارزه وکلای دفاع در پرونده‌های قتل!

بهترین وکیل قتل در اصفهان - پشت پرده انصاف: مبارزه وکلای دفاع در پرونده‌های قتل!!

مدت زمان تخمینی مطالعه: 13 دقیقه

بهترین وکیل جنایی اصفهان

برای انتخاب بهترین وکیل قتل در اصفهان افراد باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند. و در انتخاب وکیل دقت زیادی داشته باشند، زمانی که جرم قتل انجام می شود. ابعاد آن بسیار گسترده تر از آن چیزی است که در ظاهر، مشخص می شود. شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد. که فقط خانواده مقتول آسیب و با انتقام یا اعدام قاتل احساس آرامش بیشتری خواهند کرد، اما در حقیقت چنین نیست.

قیمت مشاوره های حضوری و غیر حضوری سایت حامد امیری در اصفهان

یک وکیل جنایی در اصفهان به طور طبیعی در علم روانشناسی، جامعه شناسی و شخصیت شناسی تسلط دارد. و می داند که از چه شواهدی برای کاهش یا تخفیف مجازات های شدید استفاده کند. چنین وکیلی با آگاهی کامل از آرای دادگاه ها و تصمیمات متفق القول و کلیه قوانین مرتبط در زمینه قتل. و با حس نوع دوستی و دلسوزی سعی در کسب بهترین نتیجه برای موکل خود دارد.

وکیل کیست؟ چه کمکی میتواند در پرونده قتل انجام دهد؟

وکیل قتل عمد در اصفهان در مورد جرم قتل چنین می گوید: جرم قتل، جنایتی است که علیه جان شخص انجام می شود. ماهیت جرم بستگی به عمد بودن انگیزه قاتل از قتل دارد. در چنین جنایتی که جدی ترین نوع جرم نیز هست، شخصی با عمل خود شخص دیگری را می کشد. همچنین وکیل قتل، عمل شخص را قتل و مرتکب را قاتل و قربانی را مقتول می نامند.

یکی از جرایمی که حضور وکیل در هر حال برای آن ضروری است، جرم قتل است. وکیل قتل وکیلی است که در امور جنایی و جرایم کیفری به ویژه قتل تخصص دارد. در واقع وکیل قتل، وکیل تخصصی است. که اکثر موارد پذیرش وکالت و ارائه مشاوره در خصوص جرم قتل. و همچنین با تمامی شرایط وقوع این جرم آشناست.

موسسه حقوقی حامد امیری در تلاش است تا جامعه ای سالم و به دور از جرم و جنایت داشته باشیم. اما اگر به دلایلی درگیر یک پرونده قتل هستید. قبل از هر کاری به وکیل قتل خوب مراجعه کنید و از او کمک و راهنمایی بگیرید.

وکیل قتل خوب در اصفهان چه کسی است؟

چه متهم و چه بستگان مقتول، در این صورت نیاز به وکیلی خبره و باتجربه دارند. وکیل قتل به دلیل حساسیت موضوع باید روانشناس خوبی باشد و همچنین بیان قوی داشته باشد. در مورد قتل نیز قوانین مختلفی برای تخفیف و یا تغییر مجازات وجود دارد. و در مورد وحدت رویه نیز قواعد و نظرات متفاوتی وجود دارد. و وکیل قتل برای حمایت از موکل خود باید از آنها آگاهی کامل داشته باشد.

شخصی که قصد تشکیل پرونده کیفری دارد و وکیلی را انتخاب میکند. قطعاً انتظاراتی از وکیل خود دارد،  برای مثال وکیل قتل به بهترین شکل ممکن باید. برای ضایع نشدن حق موکل بسیار دلسوزانه و با احساس همدردی بالا در این زمینه فعالیت کند. زیرا سهل انگاری او می‌تواند عواقب سنگینی را به دنبال داشته باشد.

جرم قتل

قتل، رفتاری مجرمانه و خشونت آمیز است که به قتل عمد و ارادی اشاره میکند و باعث می شود فرد، شخص دیگری را بکشد.

درحقیقت جنایت قتل معمولاً به معنای جنایتی است که علیه روح یا جان انسان انجام می شود که با توجه به قصد و گناه مرتکب و نیز عوامل دیگری که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد، ممکن است عمدی و با آگاهی یا غیرعمدی و از روی تقصیر و خطا باشد.

جرم قتل توسط قانونگذار به سه گروه عمدی، شبه عمدی و خطای محض تقسیم. در جنایت قتل، شخص مقتول از زندگی محروم میشود.

جرم قتل در قسمت کلی جرایم و جزو جرایم علیه افراد است یعنی فقط نسبت به انسان رخ می دهد. در این مقاله به بررسی انواع قتل و مجازات قتل عمد وشبه عمد و خطای محض می پردازیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

مشاوره حضوری و غیر حضوری موسسه حقوقی حامد امیری

وظایف مهم وکیل قتل چیست؟

اگر قصد دارید یک پرونده کیفری مربوط به قتل در دادگاه تشکیل دهید، باید با یک وکیل متخصص قتل مشورت کنید. از آنجایی که دعوای مناسب بسیار مهم است، وکیل قتل از ابتدای دادگاه به شما کمک و همچنین شما را در جمع آوری مدارک مورد نیاز برای اثبات پرونده راهنمایی میکند.

البته در برخی موارد خود وکلا وظایفی بیش از این را بر عهده می گیرند. اما مهمترین وظیفه وکیل کیفری حضور در دادگاه و اثبات ادعای خود است.

زیرا فقط یک بار می توانید شکایت کنید. بسیار مهم است که پس از ثبت درخواست، توضیح و ارائه مدارک و دفاع از آن به درستی انجام شود.

بسیاری از افرادی که پرونده قتل تشکیل می دهند اما به وکیل متخصص مراجعه نمی کنند و از راهنمایی و دانش ایشان استفاده نمی کنند و یا به دلایلی مانند هزینه و حق الوکاله به وکلای بی تجربه مراجعه میکنند، نه تنها حقوق خود را در دادگاه سلب میکنند؛

بلکه گاهی اوقات هزینه های دادرسی را نیز متحمل می شوند. بنابراین اگر قصد تشکیل پرونده قتل را دارید، داشتن یک وکیل قتل مجرب و آشنا به روند کیفری بسیار مهم است.

شرایط قصاص قاتل

  • تساوی در دین: اگر قاتل مسلمان و کافر را به قتل رساند باشد ،مجازات نمی شود. اما اگر این شخص (قاتل) به کشتن کفار عادت کند، مجازات می شود. کافر در مقابل کافر به قصاص محکوم میشود .
  • عدم رابطه پدر و پسری : بر اساس قانون مجازات اسلامی اگر پدر یا جد پدری فرزند یا نوه خود را بکشد قصاص نمی شود و فقط به دیه محکوم می شود.
  • مهدورالدم نبودن مقتول : مهدورالدم به کسی که خون او به دلیل اهانت به ائمه، ارتداد، محارب، زنا یا لواط ، خونش هدر است. قتل چنین شخصی قصاصی ندارد.
  • تساوی قتل : اگر قاتل مجنون باشد، قصاصی در کار نخواهد بود.

با توجه به تجربیات “وکیل قتل اصفهان” افرادی به دلایل مختلفی از جمله خصومت، دفاع از خود در دعوا و… به صورت عمدی یا غیرعمدی مرتکب جرم بزرگی به نام قتل شداند.

موارد حقوقی قتل و انواع آن بسیار دشوار و از آنجا که مجازات های مربوط به قتل در بدترین شرایط اعدام می باشد. فردی که مرتکب به دلیل ترس و وحشت نمی تواند به خوبی از خود در دادگاه دفاع کند.

وکیل قتل در اصفهان: جرم قتل

وکیل متخصص قتل بسیار ضروری می باشد. وکیل قتل در اصفهان در صورت لزوم با جمع آوری اطلاعات کافی بی گناهی فرد مضنون به جرم قتل را ثابت و یا در صورت مقصر بودن شخصی که مرتکب جرم، در صورت امکان مجازاتش را به حداقل ممکن می رساند.

قتل فجیع در اصفهان

اصفهان هم مانند بسیاری از شهرهای دیگر کشور متاسفانه روزانه شاهد قتل های بسیاری است ، قتل های عاشقانه، قتل های خانوادگی، قتل فرزند یا فرزند کشی، قتل هایی که ریشه اعتیاد دارد و بسیاری قتل های فجیع که در خبرگزاری ها دست به دست میچرخد .
قتل موضوع ناخوشایندی است اما باید به آن رسیدگی کرد تا قاتل دستگیر و حق مقتول پایمال نشود .

موارد حقوقی قتل

همانطور که می دانیم قتل ممکن است به صورت عمد و یا غیر عمد انجام گیرد که تشخیص این مورد بر عهده ی دادگاه می باشد . بعد از تعیین نوع آن توسط دادگاه و قاضی بر اساس قوانینی که قانونگذار تعیین نموده است مجازات قاتل را معین می‌کنند. میزان این مجازات با نوع قتل و نحوه انجام گیری آن ارتباط مستقیم دارد.

همانطور که گفتیم قتل دارای دو نوع عمد و غیره عمد می باشد که علاوه بر اینها قانونگذار مطابق با قانون مجازات اسلامی قتل را به سه دسته ی قتل عمد، قتل شبه عمد و خطای محض تقسیم نموده است که به توضیح هر یک از آنها می پردازیم.

قتل عمد

در تعریف قتل عمد در کتاب قانون این گونه است. که اگر فردی با نیت و قصد کشتن شخصی اقدام به این کار کند و مرتکب قتل عمد است. اگر مقتول شرایط یعنی پیر یا کودک و یا بیمار باشد. و فرد با اقدام خود مرتکب به قتل عمد است.

اگر فردی با اطلاعات کافی و آگاهی کافی با قصد کشتن شخصی به او حمله کرده باشد ، حتی اگر فرد مورد نظر فوت نکند باز هم او مرتکب قتل عمد شده است. چرا که با اطلاع کافی از عواقب کارش و مجازات عملش از روی قصد دست به این عمل زده است.

مطابق قوانینی که قانونگذار تعیین نموده است اگر فرد قصد کشتن شخص مورد نظر را نداشته باشد و فقط به خاطر ترساندن او این کار را کرده باشد به دلیل اینکه از احتمال عاقبت مرگ آفرین برای طرف مقابل آگاهی داشته است مرتکب جنایت عمدی شده است. از طریق مشاوره با وکیل قتل در اصفهان می توانید اطلاعات لازم در مورد قتل عمد را کسب نمایید.

قتل شبه عمد

وکیل قتل در اصفهان: انواع قتل کدامند؟

مطابق توضیحی که در کتاب قانون آمده است قتل شبه عمد عبارت است از عملی که فرد قاتل قصد کشتن فرد مقتول را نداشته و عمل او نیز خطر نداشته و کشنده محسوب نمی شود. ولی نهایتا به دلایل مختلفی منجر به مرگ مقتول شده است.

برای مثال؛ پزشکی که در حین عمل جراحی موجب مرگ بیمار می گردد. همراهی یک وکیل توانا در این شرایط جهت اثبات غیر عمد بودن قتل ضروری است.

وکیل قتل در اصفهان مدارک لازم را جهت اثبات بی گناهی مجرم به دادگاه ارائه نموده و با شیوه های حقوقی از موکل خود دفاع خواهد نمود . قانونگذار برای مجازات این جرم مطابق با شرایط به وجود آمده و شرایطی که قاتل موجب مرگ مقتول گشته است میزان مجازات را تعیین می کند.

قتل خطای محض

در مورد قتل خطای محض قانون گذار این گونه توضیح داده است که، در واقع قاتل در این نوع از قتل قصد کشتن مقتول را نداشته  و مقتول به طور ناگهانی و نا به هنگام بر سر راه او نمایان شده است.

برای مثال ؛هنگام تیراندازی به شخص یا شی دیگری مقتول به طور ناگهانی ظاهر شده و تیر به خطا رفته و به مقتول برخورد کرده و موجب مرگ او گشته است.

در مورد این نوع از قتل نیز می توانید با وکیل پایه یک دادگستری مشاوره نموده و در صورت لزوم از وکیل قتل در اصفهان جهت احقاق حق خود بهره مند شوید.

ارکان قانونی قتل

برای رسیدگی کردن به مجازات جرم هایی مانند قتل حتما باید مطابق با گفته ی قانون گذارعمل کرده و نوع مجازات تعیین گردد. در چنین مواردی اگر فردی به تنهایی اقدام به دفاع از خود کند، به دلیل عدم آگاهی کافی ازقوانینی که قانون گذار تعیین نموده است نمی‌تواند تخفیقی در مجازات خود اعمال نماید.

درچنین مواردی کمک گرفتن از وکیل بسیار ضروری می باشد چرا که وکیل متخصص در جرم قتل ازتمامی قوانین آن آگاهی کافی و کامل دارد و با جمع آوری اطلاعات از قاتل و تعیین هدف و قصد او می‌تواند منجر به کم شدن مجازات وی شود.

معمولاً مجازاتی که برای قتل های عمدی در نظر گرفته میشود قصاص می باشد. مگر آنکه رضایت خانواده مقتول گرفته شود برای مجازات جرم قتل های عمدی و خطای محض نیز متناسب با شدت و میزان جرم توسط قانونگذار تعیین می گردد.

نحوه رسیدگی به شکایات قتل

در ابتدا خانواده مقتول یا همان اولیای دم با مراجعه به دادگاه به تنظیم شکایت علیه قاتل اقدام می‌کنند.بعد از دستگیری قاتل پرونده شکایت به جریان می افتد به گونه ای که بعد از تعیین جرم قاتل و تایید آن از سوی خود قاتل و خانواده مقتول میزان مجازات قاتل تعیین می گردد.

بعد از اعلام نهایی مجازات در صورتی که قاتل و خانواده مقتول اعتراضی نکنند حکم اجرا خواهد شد؛در چنین مواردی کمک گرفتن از وکیل کاربلد در زمینه ی تخصصی قتل امری ضروری هم برای خانواده قاتل و هم برای خانواده مقتول به حساب می آید.

مزایای وکیل قتل چیست؟

با بهره مندی از وجود وکیل قتل در اجرا و پیگیری پرونده قتل داشتن زمان لازم برای اثبات جرم به طبع کوتاه تر خواهد شد و روال پیگیری پرونده نیز سریع تر می شود .

به هر حال وجود وکیل قتل در پرونده می تواند موثر باشد . وکیل می تواند دستور قاتل فراری را دریافت کند و وکیل قاتل می تواند با رضایت والدین از طرف شاکی دیه پرداخت کند.

وکیل متخصص امور قتل در اصفهان

همانطور که در مطلب فوق نیز ذکر کردیم پیش بردن پرونده های مهمی مانند قتل، به تنهایی امکان پذیر نخواهد بود چه بسا بسیار افرادی بوده اند که به گمان خود قتل عمد انجام داده بودند ولی طبق قانون و قوانینی که قانونگذار تعیین نموده قتل آنها عمد محسوب نمیشده و به ناحق مجازات شده اند. لذا کمک گرفتن از وکلای متخصص در زمینه ی قتل بسیار حائزاهمیت است.

موسسه حقوقی حامد امیری در اصفهان با سابقه ای درخشان در مسائل حقوقی و کیفری با کادری مجرب و متعهد و متخصص در همه زمینه ها آماده ی خدمت گذاری به شما مردم عزیز اصفهان می باشد؛ وکیل خوب در اصفهان با سابقه‌ای درخشان و نتایج عالی پرونده‌هایشان آماده ی همکاری با شما می باشند.

بگونه ای که بهترین نتیجه ممکن در کمترین زمان را برایتان به ارمغان می آورند. شما می توانید برای تعیین وقت قبلی و مشاوره با وکیل امور قتل در اصفهان از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام فرمایید.

کاربر گرامی

نویسنده وکیل: حامد امیری یکی از بهترین وکیل در اصفهان، با بیش از یک دهه سابقه درخشان در پرونده‌های متعدد و اخذ آراء موفق آماده ارائه کلیه خدمات حقوقی اعم از مشاوره‌های تخصصی، قبول وکالت، نگارش حقوقی و تنظیم قراردادها در تمامی موارد دعاوی حقوقی، امور کیفری، دعاوی خانواده، امور تعزیرات، اداره کار به هموطنان گرامی میباشد.

43 نظرات

  • راژان
    پاسخ 9 آبان 1401 در 12:24 قبل از ظهر

    من سرچ کردم بهترین وکیل قتل اصفهان و سایت شما امد بالا
    بنده افغان هستم و خواهرم در یک درگیری که کاملا هم اتفاقی واردش شده بود به قتل رسیده ما ساکن اصفهان هستیم و نمیدانم باید چگونه تقاص خون او را بگیرم ایا میتوان از شما درخواست کمک کرد؟

  • شهره
    پاسخ 5 آبان 1401 در 10:56 قبل از ظهر

    با سلام شخصی تهدید به قتل کرده نه یک بار نه دوبار بلکه دفعه سومش است و این کار را به حدیت تمام انجام میدهد ، دفعه اول در مقابل تهدید واکنشی نشان ندادم ولی دفعه دوم و سوم صدای فرد تهدید کننده را ضبط کردم چون نمیتوانسم فیلم برداری کنم
    او تهدید به قتل من وخانمم که باردار هست را با قمه کرده چگونه میتوانم این تهدید را اثبات کنم؟ در این مورد نیاز هست که با وکیل قتل مشورت کنم یا خیر؟

  • یاغی
    پاسخ 2 آبان 1401 در 4:50 قبل از ظهر

    یکی از اشنایان ما که سن بالایی هم داشته در یک درگیری به صورت تصادفی وارد میشه و بهش اسپری فلفل میزنن و ایشون فوت میشن
    ایا این یک قتل غیرعمد به حساب میاد؟

  • کویر خسته
    پاسخ 29 مهر 1401 در 5:14 بعد از ظهر

    اگر کسی به جرم قتل در زندان باشه و منتظر حکمش، وکیل قتل میتونه برای حداقل اعدام نشدن این شخص کمکی کنه؟

  • ناشناس
    پاسخ 21 مهر 1401 در 5:45 قبل از ظهر

    برای کسی که به طور غیرعمد مرتکب عمل قتل شده هم میشه وکیل قتل اصفهان اخذ کرد؟ ایا وکیل قتل فقط برای تحقق حقوق قربانی کمک میکنه یا اگر بداند شخصی مقصر است و حالا به طور عمد یا غیرعمد باعث مرگ شخص دیگری شده است هم به او کمک میکند؟ در کل ابا این امکان هست که وکیل قتل بتواند برای قاتل حکم تخفیفی بگیرد و از اعدام او جلوگیری کند؟

  • میم-ع
    پاسخ 16 مهر 1401 در 8:59 بعد از ظهر

    وکیل قتل همون وکیل کیفریه؟ یعنی اگه کسی وکیل کیفری باشه میتونه تو زمینه قتل هم بهم کمک کنه؟

  • سلیمانی
    پاسخ 9 مهر 1401 در 10:06 بعد از ظهر

    خیلی نامردیه که نشه ثابت کرد قتل عمدی نبوده بخدا برادر من کاری نکرده از روی غیرعمد با دوستش درگیر شده بود و اتفاقی مرد ولی نمیشه ثابت کرد غیرعمد بوده همه چیز علیهش بوده نمیدونیم چیکار کنیم داریم دیونه میشیم ؟

  • م. د
    پاسخ 7 مهر 1401 در 4:16 بعد از ظهر

    سلام. یعنی کسی که حکم اعدام واسش اومده بخاطر قتل حالا از روی تعصب و عصبانی یک نفر رو کشته وکیل قتل میتونه براش کاری بکنه ؟ یعنی حکمش رو میشه رد کرد ؟ چطوریه ؟

  • جاویدنیا
    پاسخ 31 شهریور 1401 در 5:20 قبل از ظهر

    با سلام در عقد قرارداد با وکیل قتل که قراره کارهای پرونده قتل رو خودش انجام بده میشه شرط گذاشت؟ مثلا بگوییم که درصورت اثبات قتل و مشخص کردن قاتل و حکم قصاص و پرونده مبلغ اینقدر را پرداخت خواهم کرد ؟؟؟

  • صلاحلو
    پاسخ 22 شهریور 1401 در 4:27 قبل از ظهر

    سلام خسته نباشید . کسی که مرتکب قتل شده و زده طرف رو با چاقو کشته ولی از طرف مقتول تهدید شده و مقتول سلاح هم داشته بود . مقتول قاتل رو تهدید به قتل میکنه اگر ثابت کنه دیگه حکم اعدام منحل بشه ؟

  • رضایی م
    پاسخ 21 شهریور 1401 در 4:41 قبل از ظهر

    سلام . شوهر من خیلی فحاشی می کنه همش در حال دعوا و جر و بحثه و تازه خیانت کرده طلبکارم هست . اخرین باری که با هم بحثمون شد پسرم تهدیدش کرد که میکشش میترسم . حالا اگر شوهر که مداوم رو اعصابه پسرم بلایی سرش بیاره قتل یا زخمیش کنه حکمش چیه ؟ من باید رضایت بدم یا پدر و مادرش ؟

  • بابایی
    پاسخ 19 شهریور 1401 در 5:56 بعد از ظهر

    سلام. برادرم دوستش رو بخاطر بحثی که بینشون بود کشته حالا خانوادش هیچوری رضایت نمیدن و چند وقته بلاتکلیفه . حالا سوالم اینه که به قتل عمد محکوم شده میتوه با حفظ قران آزاد بشه یا تخفیف بگیره ؟ چجوریه ؟

  • لطفی نورالله
    پاسخ 6 شهریور 1401 در 9:57 بعد از ظهر

    با سلام میشه که بازپرس نتونه نوع قتل رو تشخیص بده ؟ اگر بازپرس نتونه نوع قتل رو تشخیص بده تکلیف چی می شه ؟؟

  • آقابابایی
    پاسخ 19 مرداد 1401 در 2:17 بعد از ظهر

    سلام خسته نباشید مادرم به قتل رسیده و هنوز مشخص نیست که قاتل کی هست ولی پسر شوهرشرو دستگیر کردن چند ماهی میشه گذشته ولی هیچ اطلاعی از روند پرونده از دادگاه به ما گفته نشده نمیگن قاتل همونه که دستگیر کردن یا حتی پزشک قانونی گفته بخاطر فاسد شدن جسد امکان تشخیص زمان و علت مرگ نیست ؟ ایا امکان پذیر است ؟ چیکار باید بکنیم ؟

  • نورانی
    پاسخ 15 مرداد 1401 در 8:08 بعد از ظهر

    برای قتل غیرعمد می توانیم وثیقه بذاریم ؟

  • مردانی
    پاسخ 19 تیر 1401 در 1:22 بعد از ظهر

    برادر من شاهد قتل بوده ولی حالا شریک جرم حساب شده ! هنوز بلاتکلیفه چی سرش میاد ؟ اون فقط دیده و ترسیده کاری کنه ؟

  • آفرین کتابی
    پاسخ 14 تیر 1401 در 10:02 قبل از ظهر

    سلام خسته نباشید . دوست پسرم تهدید به اسید پاشی و ابروریزی و قتل با چاقو کرده حتی خانوادمم تهدید کرده چه مجازاتی داره؟

  • علی رادش
    پاسخ 24 خرداد 1401 در 9:25 بعد از ظهر

    سلام. برادر منو سالها پیش به قتل رسوندن تازه دولت میخواد دیه رو پرداخت کنه بر چه اساسی دیه محاسبه میشه یعنی نرخ جدید پرداخت میشه ؟ خواهر و مادر هم دیه می‌ دهند ؟

  • علی یاری
    پاسخ 21 خرداد 1401 در 6:34 قبل از ظهر

    قتل پدر توسط فرزند چه مجازاتی داره ؟ یعنی مادر و بقیه فرزندان تقاضای قصاص کنن میشه کاری کرد یا نه ؟ اصفهان هستم

  • اصغر همتی
    پاسخ 16 خرداد 1401 در 11:23 بعد از ظهر

    من دیدم که یه نفر زنش رو کشت ولی میترسم برم بگم یوقت بیاد سراغم . متوجه نشد که من دیدم ولی اون زنه گناهی نداشت ! چیکار کنم بنظرتون ؟

  • رهام
    پاسخ 23 اردیبهشت 1401 در 11:09 بعد از ظهر

    پدرم رو به قتل رسوندن ولی هیچ سند و مدرکی نیست شب و روز ندارم حتی یه وکیل خبره قتل هم رفتم ولی فایده نداشت !

  • فلاحی
    پاسخ 11 اردیبهشت 1401 در 10:24 قبل از ظهر

    والا برادر منو با نامردی کشتن هیچوقت هم نتونستن قتل پیدا کنن هرچی به این در و اون در زدیم هیچ فایده این نداشت. وکیل قتل هم کاری نمیکنه ما میدونستیم ممکنه کار کی باشه ولی زیر بار نرفتن گفتن مدرکی نیست خب شما باید بررسی کنید ببیمید چه مدرکی میشه پیدا کرد الکی خونش پایمال شد رفت

  • mhsa
    پاسخ 23 خرداد 1400 در 4:09 بعد از ظهر

    سلام خسته نباشید میشه بهم بگین در صورتی که پدرم رو کشته باشن و من دیه بخوام ولی پدربزرگم اصرار بر قصاص داشته باشن، تکلیف چی میشه؟ بنده 29 سالمه و پدرم با گلوله تفنگ کشته شدن.

پیام بگذارید