وکیل حقوقی در اصفهان: مشاوره با وکیل حامد امیری > دریافت نوبت آنلاین و حضوری: با وکیل دادگستری در اصفهان

سامانه رزرو نوبت آنلاین: وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

دریافت نوبت آنلاین و حضوری: مراجعین محترم در صورت رزرو نوبت و واریز وجه جهت تعیین وقت، امکان کنسلی و عودت هزینه برای شما فراهم نمی باشد، فقط در موارد اضطرار صرفا جابجایی نوبت امکان پذیر است‌.

——————————————————————–

مراجعین محترم علاوه‌بر امکان اخذ نوبت مشاوره حضوری یا غیر حضوری در مورد کلیه مسائل، امکان محاسبه دیه و مطالعه پرونده «انتخاب زمان 30 دقیقه» نیز در سامانه البته کلیک روی گزینه مد نظر برای شما مهیا شده است

قیمت های مشاوره تخصصی توسط وکیل دادگستری

——————————————————————–

جهت دریافت مشاوره فوری با شماره 09392359977 تماس حاصل نمایید.

——————————————————————–

راهنمای رزرو نوبت آنلاین مشاوره

بارگذاری...

مشاوره حقوقی تلفنی «غیرحضوری»

در صورت تمایل به مشاوره تلفنی «غیرحضوری» با وکیل می توانید یکی از گزینه‌های درخواست مشاوره  را در سامانه ثبت نمایید. در زمان ثبت نام، قسمت‌های اجباری را ذکر کنید. مدت زمان جهت مشاوره تلفنی: 10دقیقه، 15دقیقه، 20دقیقه، 30دقیقه و 45دقیقه میباشد و می توانید با تعیین مدت زمان مورد نیاز با وکیل پایه یک دادگستری به صورت تلفنی مشاوره داشته باشید.

جهت بررسی مدارک و پرونده به صورت آنلاین

همچنین جهت بررسی مدارک و راهنمایی دقیق میتوانید مدارکهای خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی بعد از دریافت نوبت مشاوره تلفنی «غیرحضوری» برای تیم حقوقی حامد امیری ارسال نمایید پر واضح است پس از مطالعه در صورت نیاز به تنظیم لایحه یا قبول وکالت مراتب اطلاع رسانی میگردد.

مشاوره فوری با وکیل کمتر از 60 دقیقه

با کلیک بر روی گزینه هماهنگی مشاوره فوری می توانید جهت هماهنگی، با پرسنل موسسه حقوقی حامد امیری تماس حاصل فرمایید. و جهت مشاوره فوری با وکیل پایه یک دادگستری آقای حامد امیری نوبت فوری دریافت نمایید. تیم حقوقی حامد امیری با پیگیری‌های لازم در کمتر از 60 دقیقه هماهنگی لازم برای مشاوره را برای شما مهیا میکنند شایان ذکر است که ساعت مشاوره فوری از 8:00 صبح تا 23:00 میباشد

هماهنگی مشاوره فوری وکیل حامد امیری کلیک کنید

مشاوره حضوری با وکیل در اصفهان:

مشاوره حضوری از شنبه تا سه‌شنبه ساعت 16:30 لغایت 20:30 در دفتر وکالت حامد امیری برای شما هموطنان گرامی مهیا میباشد. با انتخاب روز و زمان مشاوره حضوری میتوانید نسبت به اخذ نوبت خود اقدام فرمایید.

حضور رزرو کننده ده دقیقه قبل از وقت تعیین شده در محل الزامی است.

ارائه کارت شناسایی و کد رهگیری نوبت در هنگام مراجعه از طرف رزرو کننده الزامی است.

میزان انتظار مشتریان در محل نوبت بسته به روند کاری مورد نظر متفاوت است و وب سایت در این زمینه مسئول نمی باشد.

دفتر وکالت حامد امیری وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان اماده پذیرش حضوری و غیر حضوری (تلفنی) انواع پرونده های حقوقی و مشاوره انواع دعاوی حقوقی, کیفری, خانواده, ثبتی, تعزیرات و …. میباشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.